По време на автосалона в Шанхай, Audi ще покаже поредната интерпретация на концепцията Prologue. След Audi Prologue Avant Concept, сега идва ред на Audi Allroad Prologue Concept. Както се досещате, това е автомобил с увеличен клиренс, в случая с 77мм., подобрени способности извън пътя, променени брони и прагове с по-добра защита от евентуални препятствия. За задвижване обаче моделът разчита на Plug-in, хибридна система с 4.0 литров, FSI агрегат куплиран с електромотор чиято обща мощност възлиза на 734к.с. Трансмисията е 8-степенна - Тiptronic. Според производителя ускорението от 0 до 100км/ч е 3.4 секунди, а средния разход на гориво е едва 2.4л/100км. това се постига благодарение на факта, че моделът може да измине до 54км, задвижван само чрез електроенергия.
Освен концептуалния модел обаче на фирменият щанд ще бъдат представени и производствените версии на хибридните: A6L e-Tron и Q7 e-Tron, които ще се предлагат само на азиатските пазари. Удължената, хибридна версия на А6 ще се задвижва от 2.0 литров, TFSI агрегат с мощност 144к.с. и електромотор. Общата мощност на модела е 245к.с., 2.2л/100км. Автономията на електрически режим е 50км., а с едно зареждане на резервоара ще могат да бъдат изминати 880км. По каква формула е изчислен средния разход от 2.2 литра не е ясно.
С подобен разход от 2.5л/100км е и Q7 e-Tron. Той разчита на същият тип задвижване, но при него общата мощност достига 367к.с. И двата модела ще са куплирани серийно с 8-степенната, типтроник трансмисия и задвижване 4х4. Продажбите им в Китай трябва да започнат в началото на следващата година, като за сега цени не се съобщават.
Няма коментари:
Публикуване на коментар