Honda става първият, японски производител който се подчинява на даунсайзинга. Тази седмица марката официално оповести наличието на новите 3 и 4-цилиндрови турбо, бензинови агрегати с директно впръскване на горивото, променливо газоразпределение и намалено триене на въртящите части. Те са изработени от алуминии, като теглото им е оптимизирано до максимум. За съжаление все още няма официална информация относно техническите параметри на тези агрегати, но е ясно, че техния работен обем е от 1.0, 1.5 и 2.0 литра. Четирицилиндровите 1.5 и 2.0 литрови агрегати ще се вграждат в почти всички автомобили на марката включително и в SUV моделите. Не се споменава дали тези агрегати са пригодени да бъдат комбинирани с новата SPORT HYBRID система, но това ще стане ясно на автосалона в Токио, който ще отвори врати след броени дни. Най-вероятно първият модел оборудван с новия 2.0 литров, турбо агрегат чиято мощност ще бъде около 280к.с. ще бъде спортната версия на Civic - Type R.
Няма коментари:
Публикуване на коментар