Lalamove е скромна логистична платформа, която досега просто премества мебели и доставя пратки, реши да направи крачка напред и да ни покаже как се прави бизнес. Предстоящото им чудо на инженерната мисъл се казва DuoLa Auto, а първият им електрически товарен ван носи името Bafang. Той е проектиран да отговори на специфичните нужди на товарната индустрия в Китай. Естествено, акцентът е върху увеличения товарен капацитет и рентабилността, защото какво друго може да интересува един шофьор, освен да пълни до козирката и да пести?
DuoLa Bafang е един от онези напълно затворени товарни ванове, които сякаш са излезли направо от чертожната дъска на някой, обсебен от прави ъгли дизайнер. Предницата му е голям, затворен панел, очевидно за да не виждате нищо излишно и разполага с вертикални, правоъгълни фарове. Тези фарове имат отличителна H-форма, което вероятно е скрита препратка към китайския инициал на Lalamove. Колко креативно! Черната предна броня с решетка за всмукване на въздух допринася за модерен и здрав външен вид, защото какво е един ван без малко бруталност? Размерите са си на място: дължина 5.09, ширина 1.87, височина 1.99 метра и междуосие - 3300 мм. Товарното отделение предлага внушителните 7,8 кубически метра обем. Явно Lalamove са разбрали, че всеки кубик е от значение, особено когато става въпрос за превоз на още повече неща. Кабината побира трима души - за онези моменти, когато трябва да возите целия екип за доставка, а задните врати се отварят на 270 градуса.
Под капака на този „технически шедьовър тупти електрически двигател с мощност 128 к.с. За батериите са се погрижили цели три доставчика: CATL, FinDreams и EVE Energy, явно за да сме сигурни, че няма китайците да останат без избор. Максималният пробег от 305 километра е "достатъчен за градски доставки на кратки разстояния". Ако ще се пренасят пратки между отделните провинции, явно ще трябва да си намерите друг ван - дизелов, за да не останат хората без хляб. Тъй като в Китай явно има "ограничения върху лицензите за производство на нови електрически превозни средства", Lalamove хитро е възприела модел за сътрудничество и партньорство с Changan, който ще се погрижи за хомологацията и производсхтвото на модела. Очевидно Changan Kaicene е само работната ръка, а Lalamove е мозъкът, което се доказва от неуморното им набиране на персонал за позиции в автомобилния инженеринг.
Няма коментари:
Публикуване на коментар