четвъртък, 17 април 2025 г.

BYD Sealion 06 ще бъде представен в Шанхай като PHEV и EV


Китайците желаещи да се сдобият с модел на BYD имат огромен проблем, тъй техният избор е огромен. Моделната гама на марката е по-богата от тази на щанда за паста за зъби в някоя от големите аптеки. Тази седмица например, компанията представя нов член от моделната линия на Sealion, който носи индекса 06. Както се досещате, той ще бъде позициониран между BYD Sealion 05 и Sealion 07 и ще бъде наличен на пазара в Китай като PHEV и EV модел. Впечатление прави новият стил в дизайна на предната част, която разполага с двуредови светлини, което наблюдаваме за първи път в нейн модел. 


Според информацията новият BYD Sealion 06 е с дължина от 4.81 метра и разполага с междуосие от 2.82 метра. Plug-in хибридната версия ще разполага с познатият до болка - 1.5 литров, бензинов мотор в случая с мощност от 101 к.с., който е съчетан с електромотор с пикова мощност от 218 к.с. Данни за тяговата батерия на борда, както и автономията при движение в електрически режим все още няма. Изцяло електрическата версия ще се предлага с един електромотор в две версии на мощност - 228 и 241 к.с. Повече подробности и снимки на новият кросоувър на марката ще бъдат добавени веднага след неговата официална премиера, която ще се състой по време на автосалона в Шанхай. 


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Официалната информация сочи, че за задвижване BYD Sealion 06 ще разчита на Plug-in хибридната система DM-i от 5-то поколение оборудвана с 1.5 литров бензинов мотор с мощност 99 к.с., куплиран с електромотор с мощност от 215 к.с. и тягова батерия с капацитет 18.3 или 26.6 кВтч., които осигуряват пробег в изцяло електрически режим между 93 и 130 км. бензиновият двигател работи предимно в режим "генератор" за тяговата батерия, но при нужда той може директно да задвижва и предните колела. Изцяло електрическата версия се основава върху e-Platform 3.0 Evo, оборудвана с един електромотор на задния мост с мощност от 228 или 241 к.с. И в двата случая тяговата батерия е Blade с капацитет от 65.3 или 78.7 кВтч. В зависимост от това автономията е 520 или 605 к.с. версията с два електромотора и задвижване на четирите колела разполага с електромотор с мощност от 148 задвижващ предните колела, който допълва по-мощният стандартен електромотор на задния мост. Противно на всякакви физични закони, за тази версия китайците оповестяват същата автономия като при едномоторната въпреки наличието на тягови батерии със същия капацитет. 

Интериорът предлага интегриран в таблото цифров инструментален панел пред водача, допълнени от 15.6-инчов плаващ дисплей за инфо-развлекателната система с изкуствен интелект. централната конзола между седалките е от висящ тип с две подложки за зареждане на телефони, ред физически бутони и поставки за чаши. Предвидено е и хладилно отделение за напитки. Багажното пространство от 757 литра разполага с допълнителни 142 литра благодарение на предния багажник. Това обаче важи само за версията с нулеви емисии. В Китай, цените на BYD Sealion 06 ще стартират от 22 000 долара. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар