До сега най-мощният влекач предлаган на пазара, бе дело на Scania със своите 760 к.с. От тази година обаче рекордьорът ще бъде китайски модел дело на холдинга Shaanxi, чиято марка Shacman е един от водещите местни производители и най-големият износител на тежкотоварни камиони и автобуси. Най-мощният вече влекач в света за момента е от серията Х6000, която бе представена през 2019 година - Shacman X6000-800 ще се предлага само във версия 6х4, а кабината ще предлага съвсем нов и модерен интериор, който най-вероятно до две години ще намери място и в останалите версии от моделното семейство.
Двигателят на най-мощният влекач е дело на Weichai, друга фирма собственост на холдинга. Ако трябва да бъдем честни това е собствена разработка на 6-цилиндровият турбо дизел от Steyr Daimler Puch, която в случая разполага с 16.6 литра работен обем, мощност от 800 к.с. и 3750Nm. Цялата тази мощност се предава към задвижващите колела, чрез нова 16-степенна, автоматична трансмисия от серията Fast Gear. Производителят твърди, че двигателят покрива нормите Евро 6, а средният разход на гориво възлиза на 26.8 л/100км.
Двигателят на най-мощният влекач е дело на Weichai, друга фирма собственост на холдинга. Ако трябва да бъдем честни това е собствена разработка на 6-цилиндровият турбо дизел от Steyr Daimler Puch, която в случая разполага с 16.6 литра работен обем, мощност от 800 к.с. и 3750Nm. Цялата тази мощност се предава към задвижващите колела, чрез нова 16-степенна, автоматична трансмисия от серията Fast Gear. Производителят твърди, че двигателят покрива нормите Евро 6, а средният разход на гориво възлиза на 26.8 л/100км.
В кабината на Shacman X600-800, откриваме 8.5 инчов цифров инструментален панел и също толкова голям дисплей за инфотайнмънт системата. Мултифункционалният волан, ел. пакета, климатроника, отоплителната печка и още много др. са налични серийно за модела в комплект с множество асистенти подпомагащи шофирането, включително и системата за следене на умората на водача.
Няма коментари:
Публикуване на коментар