За задвижване китайският модел ще разчита на електромотор с мощност 190к.с. и литиево фосфатна батерия, чиито капацитет не се споменава, но става ясно, че автономията на модела ще възлиза на 431км., което означава, че батерията ще бъде от минимум 50кВтч. Предвижда се и версия с мощност 136 к.с. и автономия от 250км., кято естествествено ще бъде и значително по-евтина.
Интериорът прави впечатление с добра изработка и за да подчертае своя премиум статус, задните седалки са само две, като са разделени с конзола, на която е инсталиран контролер за настройка на температурата на климатичната инсталация, бутони за ел. стъклата и поставка за две чаши. Срещу доплащане клиентите могат да поръчат задни седалки с масажна функция и електрическа подпора за почивка на краката. Както споменахме, базовото оборудване е богато оборудван, като цифровият инструментален панел пред водача и инфотайнмънт системата с 12.3-инчов таблет също са серийни.
.
Няма коментари:
Публикуване на коментар