Дизайна е в новия стил на марката и го прави лесно разпознаваем. Според оскъдната информация разпространена от компанията, новият модел е базиран върху платформата на Genesis G70, което означава, че основните задвижващи колела ще са задните, а моторната гама ще включва 4-цилиндровите, турбо бензинови мотори. Не потвърдена информация сочи, че може да очакваме и 2.2 литров, турбо дизел наличен на пазарите в Европа.
Интериора е издържан в изцяло нов стил, който ще бъде наложен в бъдещите модели на компанията. Пред водача място намира цифров инструментален панел с размер 12.3-инча, а мултимедията разполага с широкоекранен 14.5-инчов дисплей. Управлението на климатичната инсталация разполага с компактен дисплей съчетан с въртящи клъстери е разположен в центъра на арматурното табло, чрез който ще се управляват функциите на климатичната инсталация. Централната конзола между двете предни седалки е масивен, като лоста за скорости е отстъпил място на въртящ контролер.
Повече подробности относно техниката на genesis GV70, очакваме по-късно този месец и ще бъдат добавени към този пост.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Според официалната информация под капака на Genesis GV70, място ще намират 2.5 литровият, турбо бензинов мотор с мощност 304к.с., както и атмосферният - 3.5 литров агрегат с мощност 380к.с. Дизеловата версия разполага с 2.2 литровият мотор във версия на мощност от 207к.с. всички агрегати серийно са куплирани с 8-степенна, автоматична трансмисия задвижващи предните или четирите колела.
На борда място намират редица системи и асистенти подпомагащи шофирането. Навигацията разполага с така наречената добавена реалност, която подпомага ориентацията при търсене на дестинация. Полуавтономната система от 2-ро ниво също присъства на борда, както и системата за пръстови отпечатъци и сензор за забравени деца или животни в салона.
Няма коментари:
Публикуване на коментар