Конюшната не спи! Италианците днес официално представиха своя нов суперспортен модел снабден с хибридно задвижване под името SF90 Stradale в чест на 90 годишнината от създаването на Scuderia Ferrari. Към момента не се знае много относно механиката, но според източници близки до компанията за задвижване ще бъде използвана система с 3.9 литров, V8-цилиндров, би-турбо мотор съчетан с електромотори, чиято обща мощност ще възлиза на около 1000к.с. Задвижващи ще са четирите колела, а времето за ускорение от 0 до 100км/ч ще е 2.0 секунди. Всичко това обаче все още не е потвърдено официално, а ние се надяваме до края на седмицата да станат ясни подробностите около новият модел в гамата на марката, които ще бъдат добавени към този пост заедно със снимки с висока резолюция.
++++++++++++++++++++++++++++++
Според официалната информация за задвижване Ferrari SF90 Stradale, разчита на 4.0 литров, V8-цилиндров , би-турбо мотор с мощност 780к.с. съчетан с три електромотора с обща мощност от 220к.с. Два от тях са позиционирани на предния мост, като ще могат да задвижват автомобила само с помощта на енергията от литиевойонната батерия в разстояние до 25км. Общото тегло на модела е само 1570кг., като времето за ускорение до 100км/ч от място е 2.5 секунди, а след още 4.2секунди достига числото 200. Максималната скорост е 340км/ч, а за 29.5 метра автомобилът спира от 100км/ч. Ако не ви правят впечатление тези цифри, трябва да споменем факта, че реално този модел е по-бърз на писта от Ferrari LaFerrari, като времето за една обиколка на Fiorano е 1:19.7 секунди, което е със седем стотни по-малко от това на LaFerarri.
++++++++++++++++++++++++++++++
Според официалната информация за задвижване Ferrari SF90 Stradale, разчита на 4.0 литров, V8-цилиндров , би-турбо мотор с мощност 780к.с. съчетан с три електромотора с обща мощност от 220к.с. Два от тях са позиционирани на предния мост, като ще могат да задвижват автомобила само с помощта на енергията от литиевойонната батерия в разстояние до 25км. Общото тегло на модела е само 1570кг., като времето за ускорение до 100км/ч от място е 2.5 секунди, а след още 4.2секунди достига числото 200. Максималната скорост е 340км/ч, а за 29.5 метра автомобилът спира от 100км/ч. Ако не ви правят впечатление тези цифри, трябва да споменем факта, че реално този модел е по-бърз на писта от Ferrari LaFerrari, като времето за една обиколка на Fiorano е 1:19.7 секунди, което е със седем стотни по-малко от това на LaFerarri.
Няма коментари:
Публикуване на коментар