Южноамериканското подразделение на марката представи новото поколение на модела с товароносимост до 13 тона наречен Volkswagen Delivery. Този модел имаше трудности с приема на пазара в Европа и производството му бе изнесено в Латинска Америка, където явно се търси. Новото поколение разполага с модерна кабина, преработено шаси с общи части от това на MAN TGL/TGM и изцяло нови агрегати. Компанията е вложила близо 300 000 евро за разработката на новия модел и пускането на нови мощности в Бразилия.
Интересен е факта, че новото поколение е по-евтино от предходното и дори по-евтино от пикапа Volkswagen Amarok. Въпреки това оборудването е богато за този тип работни, превозни средства и разполага серийно с климатична инсталация и хидравлика на волана.
Двигателят е изцяло нов доставян от Cuminns с работен обем от 2.8 литра и рециркулация на отработените газове. Неговата мощност е 150к.с. или 160к.с., а трансмисията вече е 6-степенна - механична. Достъпна ще бъде и версия с 3.8 литров мотор с мощност от 165 и 175к.с. снабден със система за инжектиране на Adblue и покриващ стандартите Евро5. За него е предвидена и автоматична трансмисия. Предлаганите версии са с единична и двойна кабина, а задвижването е от типа 4х2 с двойни и единични задни гуми, както и 6х2. Интересна е версията с нулеви емисии оборудване с електромотор чиято мощност е 109к.с. и регенеративни спирачки, чиято автономия възлиза на 200км. с едно зареждане, което трае 3 часа. Предлага се и бързо зарядно устройство, чрез което батерията може да бъде заредена с капацитет от 30%, в рамките на 15 минути. Продажбите на VW e-Delivery трябва да започнат от началото на следващата година.
Няма коментари:
Публикуване на коментар