Новото поколение на Suzuki Swift ще стане факт до броени дни, а пред нас са първите изображения, които ни показват кок ще изглежда новият компактен модел на марката. за сега все още няма официална информация за модела, но от това което се вижда става ясно, че под предния капак място ще намира 3-цилиндров, 1.0 литров и 1.4 литров, 4-цилиндров турбо мотор съчетани серийно с 5 или 6-степенни, механични трансмисии. За пръв път в гамата на модела ще съществува и хибридна версия, която обаче все още не е потвърдена за Европа. Тя ще се задвижва от 1.2-литров мотор съчетан с електромотор и CVT трансмисия. Все още няма официално изявление от компанията дали дизеловата модификация ще отпадне от гамата на модела. Повече информация ще бъде добавена към този пост, след официалната премиера.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Официалната премиера на модела в Европа ще се състои по време на автосалона в Женева, който ще отвори врати през март месец. В Япония обаче, новият Swift ще се предлага още от началото на следващата година. на местният пазар моделът ще се предлага с 1.2 литров, 4-цилиндров, бензинов агрегат във версии на мощност от 91к.с., куплиран с 5-степенна, механична или CVT трансмисия. Срещу доплащане ще бъде налично и задвижване 4х4. както вече знаем в портфолиото на модела място ще намира и хибридна версия. Тя ще бъде от така нареченият - лек хибрид с алтернатор чиято функция е и да подпомага двигателя при потегляне. Мощността все още не се съобщава, но става ясно, че средният разход на гориво няма да надвишава 3.5л/100км.
За любителите на по-спортното усещане марката предлага версията "RST", която разполага с 3-цилиндров, 1.0 литров, турбо агрегат с директно впръскване на горивото куплиран с 6-степенна трансмисия. Неговата мощност е 102к.с., а разхода посочен от производителя възлиза на точно 4.3л/100км.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Официалната премиера на модела в Европа ще се състои по време на автосалона в Женева, който ще отвори врати през март месец. В Япония обаче, новият Swift ще се предлага още от началото на следващата година. на местният пазар моделът ще се предлага с 1.2 литров, 4-цилиндров, бензинов агрегат във версии на мощност от 91к.с., куплиран с 5-степенна, механична или CVT трансмисия. Срещу доплащане ще бъде налично и задвижване 4х4. както вече знаем в портфолиото на модела място ще намира и хибридна версия. Тя ще бъде от така нареченият - лек хибрид с алтернатор чиято функция е и да подпомага двигателя при потегляне. Мощността все още не се съобщава, но става ясно, че средният разход на гориво няма да надвишава 3.5л/100км.
За любителите на по-спортното усещане марката предлага версията "RST", която разполага с 3-цилиндров, 1.0 литров, турбо агрегат с директно впръскване на горивото куплиран с 6-степенна трансмисия. Неговата мощност е 102к.с., а разхода посочен от производителя възлиза на точно 4.3л/100км.
Няма коментари:
Публикуване на коментар