Ето това е най-чаканата премиера през последните месеци. Пред нас са официалните снимки на новият Mercedes E-class, чиято премиера ще се осъществи в Детройт след броени дни.
Какво за него?
Знаем, че относно дизайна на екстериора, новият седан на марката няма с какво да ни изненада въпреки, че дизайнерите са успели да оптимизират челното въздушно съпротивление до рекордните за този клас стойности от Сх-0.23. Mercedes W213 е и най-технологичният модел на марката в момента. Той е построен върху изцяло новата модулна платформа наречена - MRA, която допринася и за относително ниското общо тегло. Размерите са нараснали значително спрямо предходния модел. Дължината е е 4.92м, а междуосието е нараснало до 2.93м. Освен стандартното, моделът ще се предлага с още три вида окачване. За спортните натури ще се предлага такова с 15мм. намален клиренс, а за тези които търсят по-комфортна и спокойна обстановка ще бъдат налични активните амортисьори или въздушното - адаптивно окачване познато от S-класата.
Под предния капак, първоначално място ще намират 4 и 6-цилиндрови бензинови и дизелови, турбо агрегати куплирани серийно с 9-степенна, автоматична трансмисия. Базовата версия ще разчита на 2.0 литров, турбо мотор с мощност 183 и 245к.с. По-нагоре в гамата място ще намира 3.0 литровия, V6 с неговите 333к.с. Хибридният Е350 ще разполага с 4.цилиндров агрегат съчетан с електромотор чиято обща мощност възлиза на 279к.с. Според информацията моделът ще може да изминава разстояние от 32км. само благодарение на заряда в батерията. Дизеловите версии ще започват с новия, 4-цилиндров, 2.0 литров агрегат с мощност 150к.с. чиито среден разход посочен от производителя е 3.9л/100км. Същият ще се предлага и във версия на мощност от 192к.с. Разбира се ще бъде наличен и 6-цилиндров дизел с мощност 258к.с. Всички агрегати ще се предлагат серийно със Стоп/Старт система. Задвижването на четирите колела не е забравено, но ще бъде налично за по-мощните версии. При всички положения още тази година ще видим и версиите с 8-цилиндрови агрегати, като и тези подготвени от AMG.
Преди един месец видяхме интериора на новият E-class. Още тогава стана ясно, че той ще наложи нови стандарти в този сегмент и безспорно е един от най-добрите в момента. За съжаление обаче, това се отнася за версията с двата 12.3-инчови, LED дисплея пред водача. Базовото ниво на оборудване ще се предлага с аналогови часовници пред водача и един централно разположен дисплей за инфотейнмънт системата с размер от 7 или 8.3 инча. За оборудването няма смисъл да се споменава нищо, тъй като то ще бъде богато още от стартовите модели. Наред със всичко ще може да се поръчат и системи за предотвратяване на сблъсък разпознаващи и пешеходци. Камера за нощно виждане, активен автопилот, адаптивни седалки с подгряване, масаж и охлаждащи функции. Според информацията Mercedes W213 ще се предлага и със система за полуавтономно шофиране, която ще може да следва автоматично зададен курс, като дори ще може да изпреварва автомобили по време на движение по магистрала при скорост до 150км/ч., а същевременно ще следи и за ограниченията на скоростта. Особено внимание се обръща и на новите Multibeam LED светлини с 84 диода, които правят своя дебют именно в този модел.
В по-късен етап марката ще предложи комби и купе версия на Е-класата, като за сега не се споменава за наличието на кабриолет, но вероятността да има такъв е по-голяма от 80%. Цени все още не се споменават.
Няма коментари:
Публикуване на коментар