Руският високопроходим фургон празнува своята 50 годишнина. Представен през 1965 година, UAZ 452 доказва своите качества при всякакви условия и става предпочитан модел в Русия в райони с трудна проходимост, където се използва за доставки на хранителни продукти и лекарства. Многофункционалността на модела го прави и популярен в големите градове, а лесният ремонт и непретенциозната поддръжка стават причина да бъде предпочитан в повечето армии от бившия социалистически блок. Това не е изненада, тъй като моделът е копиран от произвежданият от 1956 до 1965 година американски, армейски фургон Jeep Forward Control.
Фургонът е базиран върху шасито на GAZ 69 и разполага серийно със задвижване на четирите колела и 4-степенна, механична трансмисия с понижаващи предавки. Двигателят 2.1 литров с мощност 78к.с. Две години след производствата на UAZ 452, моделът е обновен и получава нов бензинов агрегат с мощност 98к.с.
След, като има търсене има и предлагане. Това го доказва и моделното семейство на 220 и 330 на UAZ, познато още като "бухарка". От това лято фирмата предлага модела оборудван със ABS и серво волан. Има известни промени и в екстериора на модела, а в интериора се наблюдават нови седалки и по-солиден волан. Що се отнася до механиката обаче, то там нищо не е пипано. За задвижване моделното семейство разчита само на бензиновия, 4-цилиндров, 2.7 литров агрегат с мощност 112к.с., куплиран с 5-степенна, механична трансмисия задвижваща четирите колела. Средния разход на гориво варира между 13.4 и 17.9л/100км., а посочената максимална скорост е 127км/ч. Както и до сега моделът ще се предлага в най-разнообразни товарни и пътнически версии с 2, 8, 9 и 10 места. Цените в Русия започват от 529 990 рубли. Все още нищо не се споменава за наличието на дизеловия агрегат, който намира място в Hunter и Patriot.
Фургонът е базиран върху шасито на GAZ 69 и разполага серийно със задвижване на четирите колела и 4-степенна, механична трансмисия с понижаващи предавки. Двигателят 2.1 литров с мощност 78к.с. Две години след производствата на UAZ 452, моделът е обновен и получава нов бензинов агрегат с мощност 98к.с.
След, като има търсене има и предлагане. Това го доказва и моделното семейство на 220 и 330 на UAZ, познато още като "бухарка". От това лято фирмата предлага модела оборудван със ABS и серво волан. Има известни промени и в екстериора на модела, а в интериора се наблюдават нови седалки и по-солиден волан. Що се отнася до механиката обаче, то там нищо не е пипано. За задвижване моделното семейство разчита само на бензиновия, 4-цилиндров, 2.7 литров агрегат с мощност 112к.с., куплиран с 5-степенна, механична трансмисия задвижваща четирите колела. Средния разход на гориво варира между 13.4 и 17.9л/100км., а посочената максимална скорост е 127км/ч. Както и до сега моделът ще се предлага в най-разнообразни товарни и пътнически версии с 2, 8, 9 и 10 места. Цените в Русия започват от 529 990 рубли. Все още нищо не се споменава за наличието на дизеловия агрегат, който намира място в Hunter и Patriot.
Няма коментари:
Публикуване на коментар