От следващата година в Европа ще дебютира китайският влекач предназначен за превоз на стоки на дълги разстояния Dongfeng KX. Този модел е последната разработка на компанията и е разработен съвместно с Volvo, като използва на готово някои от компонентите на шведските машини. Дизайна на кабината е дело на италианската UP-Design, като е съобразен напълно с новите изисквания за осветеност, шум и ергономия на работното място. Безопастността също не е пренебрегната.
За задвижване моделното семейство КХ, разчита на новоразработен съвместно с Cuminns, дизелов агрегат с работен обем от 13.0 литра, който ще се предлага във версии на мощност от 425, 456 и 486к.с. и покрива нормите Евро4/5. Той е куплиран с 14 степенната, механична трансмисия доставяна директно от Volvo или автоматизираната AS-Tronic на ZF. Всичко това позволява на композицията с товар от 25 тона да развива максимална скорост от 120км/ч. Всечки колела са снабдени с пневматично окачване и дискови спирачки. EBS. ESC, ретардер и др. облекчаващи шофирането системи се предлагат серийно.
Намеренията на компанията са, да предлагат модела предимно в Източна Европа, но един от най-силните пазари ще бъде този в Русия. Dongfeng KX ще се предлага и на пазарите в Африка. Цени за сега не са известни.
Няма коментари:
Публикуване на коментар