четвъртък, 7 февруари 2013 г.

Toyota Tundra с обстоен фейслифт

 Въпреки, че моделът е проектиран специално за пазарите в Северна Америка и производството му се осъществява там, Toyota Tundra не може да се пребори за пазарен дял в този сегмент. Дори след направения фейслифт преди години, продажбите изостават значително в сравнение с тези на неговите американски конкуренти. За сравнение се споменава, че главния конкурент в лицето на Ford F150 е продаден в 645 000 екземпляра  през изменалата година, като японския представител е намерил едва 101 000 собственици. От тази година марката ще се опита да подобре пазарните позиции, след като освежи основно своя работен "кон". Освен външните промени, които обхващат почти всеки детайл, обновената версия разполага с изцяло нов интериор. Тя ще се предлага с двойна и единична кабина съответно с 2 и 4 врати със задвижване 4х2 и 4х4. Ново окачване, кормилна уредба и подобрена аеродинамика ще допринасят за добрия комфорт на возещите се. Под предния капак място ще намират 4.0, 4.6 и 5.7 литровите, бензинови агрегати чиято мощност е съответно: 278, 310 и 381к.с. При всички случаи, те ще се предлагат с 6-степенна, автоматична трансмисия, като се надяваме, че проблема в скоростите е отстранен. Цени не са обявени, а продажбите в САЩ ще започнат от септември месец. За сега няма данни, кога ще бъде показана обновената версия на Toyota  Sequoia.
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар