неделя, 26 февруари 2012 г.

Новият 1.4 литров TSI агрегат на VAG, снабден с технология от двигателите на Bentley и Audi



Не е тайна, че на новата MQB платформа на Volkswagen ще бъде монтиран и изцяло нов 4-цилиндров бензинов агрегат с директно впръскване на горивото и вътрешно заводско обозначение ЕА211. Той от своя страна ще предложи редица иновации, като една от тях е изключването на два от цилиндрите в диапазона от 1400 до 4000об/мин. На празен ход обаче, поради повишените вибрации, мотора ще работи на 4-ри цилиндъра. Изцяло алуминиевия агрегат е снабден и с нова цилиндрова глава с вграден изпускателен колектор, който скъсява пътя на изходящите газове до турбокомпресора. За по-добро постигане на работна температура магистралите на охлаждащата система са снабдени с клапани, които изолират цилиндровата глава и същата достига по-бързо до необходимите работни градуси. Така бензиновата смес е в нормални граници от по-ранен етап, а отоплителната система в купето започва своята работа почти веднага след стартирането на мотора. Всичко това, заедно с по-ниското общо тегло ( - 20кг.), водят до намаляване с близо 20% средния разход на гориво. Задвижването на разпределителните валове с променлив ъгъл на работа се осъществява посредством ангренажен ремък с повишен пробег и гаранция от близо 160 000км.

Няма коментари:

Публикуване на коментар