сряда, 18 май 2016 г.

Volvo с две концепции върху изцяло новата CMA платформа

Volvo, днес представи два концептуални модела които ни дават представа, какво е виждането на шведите за развитието на своите компактни модели. Концепциите представени под имената 40.1 и 40.2, могат да се разглеждат като предпроизводствени версии на Volvo S40 Cross Country и Volvo XC40. И двете концепции са построени върху новата CMA платформа разработена съвместно с китайската Geely, която е собственик на шведската марка. 
Концепцията Volvo - 40.1, е кросоувър модел задвижван от изцяло нов, 3-цилиндров, 1.5 литров, турбо бензинов агрегат с мощност 180к.с., задвижващ предните колела, чрез 7-степенна трансмисия с двоен съединител. В задния мост е позициониран електромотор с мощност 75к.с., който освен че се включва при случай на загуба на сцепление, на едно от двете предни колела, той ще може да задвижва автомобила изцяло чрез електроенергията събрана в батерията разположена в средата на автомобила. Според производителя автономията е 50км. 
Volvo - 40.2 разчита на същият агрегат, но при него електромоторът е интегриран в 7-степенната предавателна, двудискова трансмисия. Той от своя страна също ще може да задвижва модела изцяло чрез електричество. И  двата модела са снабдени с регенерираща спирачна система, а батериите ще имат възможност да се дозераждат и от електрическата мрежа. 
И за двата автомобила се предлага модификация с нулеви емисии, задвижвана от електромотор, чиято мощност не се съобщава. Автономията обаче е ясна. Тя е определена от производителя на - 350км., като разбира се управлявате разумно, без включен климатик и при затворени прозорци. 
Новата серия 40 на Volvo се очаква да бъде представена още тази или най-късно в средата на следващата година. Компанията възлага огромни надежди именно на това семейство, тъй като, то ще се трябва да вкара марката в  класът на компактните премиум модели.  Бъдещите модели от серията 40 ще се произвеждат в Белгия, като за целта заводът в Гент, е оборудван с нови производствени мощности на стойност 200 млн. евро. При всички случаи обаче седанът S40 и кросоувърът XC40 ще се произвеждат и в Китай. Хеч моделът - V40, остава запазен за пазарите в Европа, САЩ и Канада.




Няма коментари:

Публикуване на коментар