Нищо ново под слънцето! Днес японците показаха новото поколение на Subaru Legacy, чието семейство навършва 25 години. За съжаление дизайна е скучен, но все пак по-спортен в сравнение с предходния модел. От далеч си личи, че моделът е проектиран предимно за американския пазар. Под капака място ще намират бензиновите 2.0 и 2.5 литрови, боксер мотори, куплирани с механична или CVT трансмисия задвижващи четирите колела. Интериорът е луксозен и изцяло нов, като впечатление прави изисканата централна конзола и наличието на голям тъчскрийн екран. Моделът ще се бори с конкуренцията в следващите 7 години, като през този период очакваме да видим и хибридна версия. Още тази година ще видим комби и Outback модификациите. За сега няма официална информация относно детайлите на механиката и оборудването, но до броени часове се надяваме тя да стане достъпна. Надяваме се да има неща, които да ни изненадат приятно.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
В САЩ моделът ще стартира през лятото на този година. Там той ще се предлага с 4-цилиндровия, 2.5 литров боксер с мощност 175к.с. и с нов 6-цилиндров, 3.6 литров боксер чиято мощност е 256к.с. Всички модификации ще се предлагат с подобрената симетрична система за задвижване на четирите колела, която има възможност да прехвърля усилието само към дадено колело. благодарение на множество датчици съотношението към преден и заден мост се променя постоянно. Това поколение предлага най-голяма пространство на возещите се в цялата история на модела, а багажното пространство възлиза на 456л. Комфорта също е подобрен, като настройките на амортисьорите е синтез между спортно и комфортно поведение на автомобила. Шумоизолацията е на високо ниво, а шумовете при висока скорост са сведени до минимум. Системата "EyeSight driver assistance" е усъвършенствана и ще се предлага серийно поне за моделите продавани зад океана.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
В САЩ моделът ще стартира през лятото на този година. Там той ще се предлага с 4-цилиндровия, 2.5 литров боксер с мощност 175к.с. и с нов 6-цилиндров, 3.6 литров боксер чиято мощност е 256к.с. Всички модификации ще се предлагат с подобрената симетрична система за задвижване на четирите колела, която има възможност да прехвърля усилието само към дадено колело. благодарение на множество датчици съотношението към преден и заден мост се променя постоянно. Това поколение предлага най-голяма пространство на возещите се в цялата история на модела, а багажното пространство възлиза на 456л. Комфорта също е подобрен, като настройките на амортисьорите е синтез между спортно и комфортно поведение на автомобила. Шумоизолацията е на високо ниво, а шумовете при висока скорост са сведени до минимум. Системата "EyeSight driver assistance" е усъвършенствана и ще се предлага серийно поне за моделите продавани зад океана.
Няма коментари:
Публикуване на коментар