Малко преди да бъде показана производствената версия на Toyota FCV-R, в Токио марката показва нова концепция със задвижване чрез водородни клетки. Нов прочит на дизайна и съобщение от фирмата, че същият ще бъде пренесен почти без промени в сериен модел макар и да изглежда по-футуристично от концептуалния Toyota FCV-R, ни кара да приемем с други очи концепцията пред нас. Макар и това да се случи, то в Европа този модел трудно ще може да се забележи на живо. За задвижване концепцията използва модифицирана водородна технология, комбинирана с хибридната система от Prius. Максималната мощност трябва да е около 140к.с., а според информацията пробега между две зареждания ще бъде над 600км. Първите клиенти, които ще имат възможност да се убедят в това ще трябва да почакат до 2015 година. За цени нищо не се споменава, но при всички положения те ще са по-високи от тези на хибридните модели и то почти двойно.
Няма коментари:
Публикуване на коментар