Къде е по-подходящото място за премиерата на Производствената версия на LF-CC, освен в Токио. Купе версията на седана "IS", носи абревиатурата "RC" съкратено от "Radical Coupe". Трябва обаче да се спомене, че RC е проектиран от нулата и общите части със седана са единствено отделни възли и разбира се агрегатите. Пред нас са официалните снимки на модела, които ни показват модел в пълния му блясък. С габарити: дължина - 4.69м, ширина - 1.84 и височина - 1.39, купето е директен конкурент на новото BMW 4-series и компания. Дизайна е типичния за новите модели на марката, като демонстрира едновременно шик и динамика, но честно казано прави модела по-голям от колкото е в същност. Интериора идва почти без промени от седана и е на особено високо ниво, като и там няма никакви компромиси спрямо качеството на материалите. Макар и да няма официална информация относно агрегатите, които ще намират място под предния капак, знаем, че там ще видим 6 и 8 цилиндровите мотори на марката. Първоначално на пазара ще се предлага версията RC 350, снабдена с 3.5 литровия, V6-цилиндров мотор с мощност 310к.с., куплиран с 8-степенна, автоматична трансмисия. Все още не е потвърдено наличието на хибридна версия, както и на кабриолет. Цени също не са обявени. Продажбите в САЩ на Lexus RC 350 ще започнат в началото на 2014 година. Повече инфо за модела ще бъде добавено в по-късен етап.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Потвърдена е и хибридната версия, наречена RC 300h. Тя ще се задвижва от 2.5 литров, V6-цилиндров агрегат съчетан с електромотор чиято обща мощност ще е около 220к.с. Новия бензинов 2.0-литров, 4-цилиндров агрегат с принудително пълнене също ще бъде наличен, като същият ще се предлага предимно в Европа.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Потвърдена е и хибридната версия, наречена RC 300h. Тя ще се задвижва от 2.5 литров, V6-цилиндров агрегат съчетан с електромотор чиято обща мощност ще е около 220к.с. Новия бензинов 2.0-литров, 4-цилиндров агрегат с принудително пълнене също ще бъде наличен, като същият ще се предлага предимно в Европа.
Няма коментари:
Публикуване на коментар