вторник, 29 октомври 2013 г.

Suzuki с редица интересни концепции в Токио

 По време на автосалона в Токио, Suzuki ще покаже множество концептуални модела, които ще демонстрират бъдещите планове на марката и посоката, в която тя възнамерява да се развива. Ето и най-интересните от тях. 
На първо място трябва да споменем, че вече е потвърдено официално серийното производство на концептуалния Suzuki IV-4 SUV  , а през 2015 година той ще бъде наличен на пазара и в Европа. Моделът ще разполага с ново поколение задвижване на четирите колела наречено AllGrip. В Токио ще бъде показан и концептуален модел, който ни показва как би могъл да изглежда наследника и на легендарния Jimny. Концепцията носи името "X-Lander" и разполага с 1.2 литров, 3-цилиндров агрегат куплиран с автоматична трансмисия и ръчно отключване и заключване на двата моста. Моделът е снабден с компактна хибридна система монтирана на централния диференциал, която също ще може да управлява ръчно от водача. Офроуд претенциите на модела са очевидни. Късото междуосие и високия клиренс са успешната формула за това. На помощ се претича и две камери, които показват на водача чрез LCD екрани състоянието и пътя на четирите колела.
Друга концепция е насочена отново към по-младата част от населението, които водят активен начин на живот. Тя носи името  "Hustler" и също разполага с увеличен клиренс, който позволява по-добра проходимост в ежедневието. Според информацията моделът постига среден разход от около 3л/100км благодарение на ниското тегло от 790кг., вградената Стоп/Старт система и регенериращата система на спирачките. За още по-притенциозните клиенти, които искат и да се открояват е предложена и версията "Hustler Coupe", която разполага с четири врати, но линията тук е значително по-динамична. Купето разполага със същата механика, на отделни детайли в екстериора и интериора е обърнато по-голяма внимание. 
Последната, но не на последно място концепция носи името "Crosshiker". Това е типичен кросовър с две врати и място за четири човека построен върху напълно готовата за серийно производство олекотена платформа снабдена с три-цилиндров агрегат и хибридно задвижване куплирани с CVT трансмисия.  Според производителя общото тегло на модела ще бъде 810кг., което е отлично постижение имайки предвид наличието на система 4х4 и хибридно задвижване. За сега все още не е потвърдено, кой от показаните модели е с най-голям шанс за серийно производство, но по всичко личи, че марката е готова с плановете  за бъдещето си. 








Няма коментари:

Публикуване на коментар