Прекия конкурент на Porsche 918 ще бъде наследника на Ferrari Enzo. Лично Luca di Montezemolo тези дни е заявил, че моделът ще бъде представен още тази година, като успоредно с това оповести някои детайли относно хибридната система на модела или така наречената Hy-Kers. Според изявлението става ясно, че моделът ще разполага с V12-цилиндров агрегат снабден с два електромотора. Единият ще бъде свързан директно със скоростната кутия, а другият ще задвижва хидравличната инсталация, климатичната система и всички спомагателни системи на бензиновия агрегат. По този начин бензиновия мотор е разтоварен и няма да има никаква загуба на мощност за задвижване на различните системи и възли. Очакваната мощност е 920к.с., като същевременно емисиите изхвърляни в атмосферата ще бъдат с 40%, по-ниски от конвенционалните модели на фирмата. При всички положения този модел ще бъде оборудван и с последните технологии от болидите във F1, което обаче ще го направи твърде екзотичен, а от там следва да заключим, че все пак немците ще представят един значително по-достъпен модел, което ще наклони везните в негова полза - още повече, че същият ще има възможност да се управлява и без покрив над главите.
събота, 12 май 2012 г.
Наследника на Ferrari Enzo ще бъде представен още тази година
Прекия конкурент на Porsche 918 ще бъде наследника на Ferrari Enzo. Лично Luca di Montezemolo тези дни е заявил, че моделът ще бъде представен още тази година, като успоредно с това оповести някои детайли относно хибридната система на модела или така наречената Hy-Kers. Според изявлението става ясно, че моделът ще разполага с V12-цилиндров агрегат снабден с два електромотора. Единият ще бъде свързан директно със скоростната кутия, а другият ще задвижва хидравличната инсталация, климатичната система и всички спомагателни системи на бензиновия агрегат. По този начин бензиновия мотор е разтоварен и няма да има никаква загуба на мощност за задвижване на различните системи и възли. Очакваната мощност е 920к.с., като същевременно емисиите изхвърляни в атмосферата ще бъдат с 40%, по-ниски от конвенционалните модели на фирмата. При всички положения този модел ще бъде оборудван и с последните технологии от болидите във F1, което обаче ще го направи твърде екзотичен, а от там следва да заключим, че все пак немците ще представят един значително по-достъпен модел, което ще наклони везните в негова полза - още повече, че същият ще има възможност да се управлява и без покрив над главите.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар