Въпреки, че до голяма степен второто поколение на Chevrolet Blazer е базирано върху технологиите на своя предшественик през 1995г., то е избрано за "Tuck" на годината в САЩ. Негови подгласници тогава са: Ford Explorer и Ford Windstar. Второто поколение на Blazer се предлага с 2 и 4 врати и се продава още с емблемите на GMC и Oldsmobile. Факта, че производството на модела продължава до ден днешен говори само по себе си за качествата на модела, но въпреки всичко продажбите в САЩ не са задоволителни. Това се дължи до голяма степен на факта, че моделът е по-тесен от неговите конкуренти в лицето Ford Explorer, Jeep Grand Cherokee и Nissan Pathfinder. Официалното производство на Blazer в САЩ трае до 2005г., но заводите в Бразилия и Венецуела го произвеждат и до днес със значителни промени в дизайна, а на някои пазари той се предлага и под името Opel Blazer.
За задвижване втората генерация на Blazer, разчита единствено на 4.3 литровия V6 цилиндров бензинов мотор, който през годините е осъвършестван значително. Неговата мощност варира между 190 и 195 к.с., но за съжаление турбо версията позната от първото поколение вече не присъства в портфолиото на модела. По-голямата част от производството е със задвижване само на задните колела, но се предлага и 4WD система, която в по-късен етап е силно модифицирана и разполага с автоматично преразпределение на въртящия момент спрямо осите.
Няма коментари:
Публикуване на коментар