От това което виждаме на първите снимки на модела става ясно, че дизайна от концепцията е пренесен в серийната версия почти без промяна. Разбира се, забелязват се някои съществени разлики свързани с изискванията които един сериен модел трябва да покрие за да получи своят сертификат за масова употреба. Според информацията новото Renault 5 E-Tech ще замени Renault Zoe и ще се предлага само като модел с нулеви емисии. Благодарение на новата платформа наречена AmpR Small с централно разположена батерия в пода, новият модел обещава значително по-добра мобилност и повишена твърдост на купето, което ще бъде налично само във версия с 5 врати.
Интериора предлага приятна атмосфера с заемки от оригиналното Renault 5 което, бе представено преди 52 години. Разбира се на борда присъстват модерни технологии, като пред водача място намира цифров панел с два дисплея съответно за инструменталният панел и инфо-развлекателната система. Не липсват пиано лак елементи, а двуцветната тапицерия с цветни шевове налага винтидж стил, което ще бъде добре прието от клиентите решили да се разделят с допълнителна сума за да получат по-добре оборудвана версия.
Съвсем скоро очакваме да станат достъпни още детайли и снимки на Renault 5 E-Tech, които ще бъдат добавени своевременно към този пост. Трябва да припомним, че до края на лятото ще видим и спортната версия на модела наречена Alpine - A290_B, а следващата година ще станем свидетели на възраждането на друг култов модел за марката - Renault 4 с дизайн инспириран от концепцията Renault 4Ever Trophy.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++Според официалната информация, новото Renault 5 ще се задвижва от електромотор с мощност 95, 122 и 150 к.с. и батерии с капацитет от 40 и 52 кВтч., които ще могат да се зареждат чрез бързозарядна станция от 15 до 80% за 30 минути. Интересен детайл е решението за интегриране на цифров панел върху предния капак, който има функцията да показва състоянието на заряд в батерията когато автомобилът е включен към зарядната станция. Общото тегло на базовата версия възлиза на 1350 кг., а обещаната автономия е в рамките на 300 - 400 км. в зависимост от модификацията. При всички случаи максималната скорост е ограничена на 150 км/ч. Интериорът е оборудван със 7 или 10.1-инчов цифров инструментален панел в комбинация с 10.1-инчов тъчскрийн за инфо-развлекателната система захранвана от Google. Наличните асистенти на борда подпомагащи шофирането доставят възможност за автономно шофиране от 2-ро ниво. Багажното пространство предоставя място с обем от 326 литра, а мястото за дребни предмети в интериора достига 19 литра.
Няма коментари:
Публикуване на коментар