Интериора прави впечатление с изчистеният си дизайн и огромния тъчскрийн екран за инфотайнмънт системата. Тук прави дебют и новият волан с модерните напоследък четири хоризонтални спици, между които място намират панелите със сензорни бутони за управление на отделни функции. Налична ще бъде и луксозната LWB версия с удължено междуосие, чиято цена се очаква да бъде над 170 000 евро.
Тъй като новото поколение на луксозният SUV е построено върху новата MLA платформа, то ще бъде с поне 200 кг., по-леко от предшуственика си, въпреки увеличените размери. Както се досещате, все още няма официална информация относно агрегатите, но със сигурност освен версии с ДВГ, бъдещите клиенти ще могат да изберат и Plug-in хибридна версия с 2.0 литров, турбо бензинов мотор съчетан с електромотор. До две години се очаква дори и изцяло електрическа модификация с два електромотора и задвижване на четирите колела. Повече подробности, както и снимки с висока резолюция очаквайте другата седмица.
++++++++++++++++++++++++++++++++++
Според официалната информация, новият Range Rover ще разчита на 6 и 8-цилиндрови бензин и дизелови агрегати. Бензиновите версии са оборудвани с 3.0 и 4.4 литрови мотори, като първият е оборудван с лека хибридна система, а мощността му възлиза на 395 к.с. осем цилиндровият мотор с работен обем от 4.4 литра идва директно от BMW и е с мощност 523 к.с. Дизеловата версия, която ще бъде налична предимно в Европа ще разчита на 3.0 литров, 6-цилиндров, турбо дизел във версии на мощност от 296 и 345 к.с. При всички случаи трансмисията е 8-степенна, автоматична, предаваща движението към четирите колела със способност да разпределя съотношението спрямо преден и заден мост от 0 до 100% . Хибридните версии са оборудвани с 6-цилиндровият, бензинов мотор и вграден в скоростната кутия електромотор. Общата мощност на хибридната система възлиза на 434 и 503 к.с. в зависимост от версията. Батерията с капацитет от 38.2 кВтч., дава възможност и на двете версии, да бъдат изминати до 100 км. в изцяло електрически режим. Производителят работи и върху изцяло електрическа версия на модела, която ще бъде представена не по-рано от 2024 година.
Стандартно моделът се предлага с активен заден диференциал и управляващи задни колела, които при ниска скорост се завъртат до 7 градуса, което осигурява радиус на завой от 11 метра. При висока скорост за по-добра стабилност задните колела се завъртат в посока на предните. Въздушното окачване е адаптивно и снабдено със система свързана с навигационната система и подготвя настройките преди завой спрямо скоростта на движение и възможност за промяна на клиренса, като дава възможност да бъдат пресичани водни препятствия с дълбочина до 90 см. Стабилизиращата щанга на предния задният мост също са активни и работят със система под напрежение 48V.
Интериорът разполага с 13.7-инчов, цифров инструментален панел пред водача и 13.1-инчова инфотайнмънт система с гласов контрол и Amazon Alexa. Най-луксозните версии разполагат с електрически задвижвани задни врати, сгъваема маса на втория ред седалки, два 11-инчови монитора и др. Новият Range Rover ще се предлага с нормално и удължено междуосие във версии с пет и седем места.
Няма коментари:
Публикуване на коментар