сряда, 27 юли 2016 г.

Новото поколение на Suzuki Swift без дизелова версия?

Най-вероятно по време на автосалона в Париж ще видим новото поколение на Suzuki Swift. Пред нас са последните шпионски снимки на тестовия модел по време на открити тестове, благодарение на които можем да добием представа, какво да очакваме от новото поколение. 
Дизайна на екстериора ще е по-агресивен, а задната дръшка ще бъде прикрита в С-колоната. При всички случай платформата ще е изцяло нова, а габаритите ще са нараснали във всички посоки. Междуосието ще бъде увеличено, което ще доведе и до по-голям простор в салона. Мястото за багаж също ще нарасне. По отношение на интериора, то там няма революция. налице ще бъде станалата задължителна вече за автомобилите - инфотейнмънт система с тъчскрийн екран и мултифункционален волан. Тя разбира се ще се предлага срещу доплащане, но в серийното оборудване няма да липсват неща като: ел. пакет, климатик и др. 
По отношение на механиката, то под предния капак се очакват новия 1.0 литров, 3-цилиндров,  бензинов турбо агрегат, който намери място и в обновеното Suzuki SX4 S-Cross. Атмосферният, 1.2 литров мотор също ще намира място в новият Swift. Серийно те ще бъдат куплирани с 5-степенна, механична трансмисия, но срещу доплащане и за двата ще се предлага 6-степенна, автоматична скоростна кутия. Голяма вероятност има дизелова версия да не се предлага. Вместо нея марката ще предложи лек хибрид снабден със стартер-генератор, който ще подпомага двигателя при потегляне и ще генерира електричество по време на спиране.  Това не е изненада, тъй като дизеловите агрегати започват да изпадат в забвение и дори повечето производители спряха тяхното развитие. Според Suzuki лекият хибрид ще постига най-нисък разход на гориво в класа си. За тези, които искат повече емоция марката ще предлага и версия "Sport", снабдена с нов, 1.4 литров, турбо мотор с мощност около 130к.с. Все още нищо не се споменава за версия 4х4. 
Като цяло Suzuki Swift ще продължава да бъде един от най-важните модели на фирмата и ще присъства стабилно на пазара в своя клас. Производството на новото поколение ще продължава да се осъществява в Унгария. 




Няма коментари:

Публикуване на коментар