Налична ще бъде и версия с конвенционално задвижване оборудвана с 1.2 литровият, 3-цилиндров турбо бензинов мотор с мощност 136 к.с., куплиран с 48-волтова лека хибридна система доставяща допълнителни 28 к.с., благодарение на интегрираният в 6-степенната двудискова трансмисия електромотор. Тук ще бъде достъпна и системата за задвижване на четирите колела с допълнителен електромотор на задната ос, но за нея бъдещите собственици ще трябва да доплатят.
Всичко това ще се отрази и на цената, която за базовият модел се очаква да бъде около 30 000 евро. Серийно обаче Alfa Romeo Milano е оборудвана с цифров инструментален панел и инфотейнмънт система, чиито екрани са с размер от 10.3-инча. Системите за подпомагане на шофирането при всички случаи са достатъчно на брой за да предложат автономно шофиране от ниво 2, а опционално могат да бъдат поръчани спортни предни седалки Sabelt тапицирани с Алкантара. При всички случаи багажното пространство е с обем от 400 литра, ако това е важно за клиентите на Alfa Romeo.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Преди броени часове стана ясно, че италианската марка променя името на своят най-достъпен модел от Milano на Junior. Това става след като тези дни италианският министър сподели пред медии, че името на новият модел е подвеждащо, тъй като същият ще се произвежда в Полша, а не в Милано и по този начин марката подвежда своите клиенти. Италианският производител от своя страна реагира веднага, избягвайки каквито и да е скандали и благодари на правителството за безплатната реклама. Според думите на изпълнителният директор на марката, новият кросоувър се радва на огромен интерес от страна на клиентите, тъй като от представянето му до сега онлайн конфигураторът се срива повече от два пъти поради множеството посещения.
Няма коментари:
Публикуване на коментар