Ако този модел наистина бъде качен на поточните линии, марката ще възвърне своят имидж изгубен още преди повече от 20 години. Концепцията 4С, представлява двуместно купе със задвижване на задните колела. Инженерите са използвали предимно алуминиеви елементи и такива произведени от карбонови сплави, с което са успели да свалят общото тегло на модела до 850кг. Няма смисъл да споменаваме, че централно разположения в задната част 1.8 литров турбо агрегат чиято мощност е 200к.с., е достатъчно мощен за да ускори купето до 100км/ч за около 5 секунди. Максималната скорост практически е над 250км/ч и това няма как да е иначе, тъй като съотношението кг/к.с. е - 4. Разпределението на масите е балансирано оптимално, като то е 40 /60%, съответно на предната и задната ос. Окачването на предните колела е многораменно, а на задните е от типа Макферсон. Най-добрата новина за феновете на марката е, че вероятността този модел да стане сериен е повече от 95%, а това означава, че дните на Porsche - Boxster / Cayman са преброени. Дали италианския модел ще се сдобие с открита версия все още не е известно, но нищо чудно в някои от следващите автоизложения марката да покаже нов концептуален модел, които ще бъде с подвижен покрив.
вторник, 1 март 2011 г.
Alfa Romeo 4C Concept на крачка от поточните линии
Ако този модел наистина бъде качен на поточните линии, марката ще възвърне своят имидж изгубен още преди повече от 20 години. Концепцията 4С, представлява двуместно купе със задвижване на задните колела. Инженерите са използвали предимно алуминиеви елементи и такива произведени от карбонови сплави, с което са успели да свалят общото тегло на модела до 850кг. Няма смисъл да споменаваме, че централно разположения в задната част 1.8 литров турбо агрегат чиято мощност е 200к.с., е достатъчно мощен за да ускори купето до 100км/ч за около 5 секунди. Максималната скорост практически е над 250км/ч и това няма как да е иначе, тъй като съотношението кг/к.с. е - 4. Разпределението на масите е балансирано оптимално, като то е 40 /60%, съответно на предната и задната ос. Окачването на предните колела е многораменно, а на задните е от типа Макферсон. Най-добрата новина за феновете на марката е, че вероятността този модел да стане сериен е повече от 95%, а това означава, че дните на Porsche - Boxster / Cayman са преброени. Дали италианския модел ще се сдобие с открита версия все още не е известно, но нищо чудно в някои от следващите автоизложения марката да покаже нов концептуален модел, които ще бъде с подвижен покрив.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар