За радост на всички нас и ужас на еколозите, това най-вероятно е единственият модел представен през последните години с V12-цилиндров, бензинов мотор, което и ще го откроява коренно от своите конкуренти. Най-вероятно в близко бъдеще ще станем свидетели и на версии с V6-цилиндров агрегат, както и на хибрид, но сега звездата е 6.5 литровият, атмосферен мотор с мощност 725 к.с. Той е съчетан с 8-степенна, двудискова трансмисия предаваща движението към четирите колела която интегрирана с диференциала на задният мост по схемата "Transaxle". Предните колела от своя страна се задвижват от отделна - двустепенна трансмисия с двоен съединител и векторинг на въртящия момент към колелата, която се задвижва от коляновия вал позиционирана пред двигателя. Това допринася за изключително равномерно разпределение на тежестта в съотношение 49:51 спрямо преден и заден мост, което бе недостижимо в този клас автомобили. Според информацията ускорението от 0 до 100 км/ч. на Purosangue възлиза на 3.3 секунди, а максималната скорост която може да бъде постигната е 310 км/ч. За сигурното поведение на пътя и извън него се грижат системите за контрол на преобръщане и спускане при наклон, които са и първите подобни системи намиращи място в моделите на скудерията.
Интериора ни посреща с насрещно отварящи се врати и една коренно различна обстановка нетипична за моделите на Ferrari. Впечатление прави липсата на централен дисплей за инфотайнмънт системата. Вместо това водачът и спътника разполагат с индивидуални екрани. Количеството физически бутони е намалено до минимум, а четиримата пасажери са разположени в изключително ергономични седалки снабдени с масажна функция. Серийно моделът се предлага с карбонов покрив, но той може да бъде заменен от такъв с електрохромно стъкло. Интересен е факта, че производителят е спестил от наличието на навигационна система, но предлага функцията за свързаност Android Auto и Apple CarPlay, но повярвайте - това не се е отразило на цената. Според информацията цената на Ferrari Purosangue ще стартира от около 390 000 евро, а производството ще бъде ограничено на 3000 екземпляра поне що се отнася до версията с V12-цилиндровият мотор.
Няма коментари:
Публикуване на коментар