петък, 4 август 2023 г.

Voyah / Lantu Free с нова по-стилна визия и шикозен интериор

 Представен преди близо 3 години, китайският спортно ориентиран и хибриден SUV модел получава своята планувана актуализация, която освен външните естетически промени включва и значителни такива както в интериора, така и под капака. Външните промени са леки, но при по-внимателен поглед отриваме съществени новости. Фейслифт версията на Voyah / Lantu Free, получава нова предна броня и по-стилна радиаторна решетка, чиито дизайн е вдъхновен от искрите и светлината породени от удара на кремък, каквото и да означава това. В задната част визуалните промени се свеждат до новият дизайн на спойлера и промененият светлинен подпис на светлините.

В интериора също на пръв поглед всичко е по-старо му, но това също е измамно. Реално интериорът на Voyah Free е изцяло нов. Прибиращият се цифровият панел с три екрана е запазен, но централната конзола между седалките  е изцяло нова. Сега, тя е от плаващ тип с изчистен дизайн и две поставки за безжично зареждане на телефони, благодарение на елиминирането на скоростният лост. Оборудването е станало по-богато, като сега инфотайнмънт системата и повечето от функциите на автомобила се управляват гласово. Интересно е наличието на последното поколение автономна система за шофиране, която е способна да поддържа 4-то ниво на автономия, но по разбираеми причини нивата, които могат да получат потребителите към този момент са 2+ и 3. новост е и четвъртият дисплей предвиден за возещите се на втория ред седалки, чрез който могат да се управляват функциите на климатичната инсталация, озвучителната система и щората на серийният панорамен покрив. 

Под капака място продължава да намира Plug-in хибридна технология с разширен обхват с нова версия на 1.5 литровия, турбо бензинов мотор играещ ролята на генератор, чиято мощност сега възлиза на 150 к.с. Електромоторите разположени на предния и задният мост с обща мощност от 690 к.с., а батерията с капацитет от 37.5 кВтч., предлага възможност за движение в изцяло електрически режим в рамките до 160 км. Според информацията с пълен резервоар и батерия, обновената версия изминава 1201 км. Чисто електрическата версия разполага с два електромотора с обща мощност от 490 к.с. и тягова батерия с капацитет 103 кВтч., която осигурява реална автономия до 500 км. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар