Ето това е новото поколение на Jaguar XF. Преди броени часове в Лондон се състоя официалната премиера на модела, чиито продажби ще започнат в края на годината. Построен върху удължена версия на платформата от Jaguar XE, новото поколение е с 190кг., по-леко от предходния модел и го прави най-лек в класът си. Противно на очакванията габаритите на новият модел са по-скромни. Седанът е станал по-къс и по-нисък от предшественика си, но според производителя мястото за возещите се е нараснало благодарение на по-голямото междуосие. Теглото спрямо предния и задния мост е разпределено перфектно и е в съотношение 50:50.
Интериорът е изчистен и е спортно-елегантен, като същевременно е издигнат една стъпало нагоре по отношение на качеството на материалите. Приборите пред водача са изцяло дигитални, а на централната конзола място намира 10.2 или 12.3 инчов TFT дисплей. Според главния дизайнер на модела Ian Collum, интериорът е с опростен дизайн и кара собствениците на модела да се чувстват, като у дома си и ще се радват на една успокояваща обстановка.
Няма смисъл да поясняваме, че повечето агрегати под предния капак са от новото семейство "Ingenium". Четирицилиндровите, 2.0 литрови, турбо бензин и дизел агрегати ще бъдат налични във версии на мощност от: 167 и 180к.с., като серийно ще се предлагат с 6-степенна, механична трансмисия. По-големият, 3.0 литров, би-турбо дизел с мощност 296к.с., ще се предлага само с 8-степенна, автоматична трансмисия, която ще бъде достъпна срещу доплащане и за четирицилиндровите агрегати. Бензиновият компресорен, 3.0 литров, V6-цилиндров мотор с мощност 380к.с. ще бъде на върха на гамата или поне за сега. Без съмнение в по-късен етап ще се предлагат и версии с V8-цилиндрови мотори и версии със задвижване на четирите колела, но за сега марката не дава информация за тях. Не се споменават и цените на модела, нито това дали ще видим и негова комби версия.
Няма коментари:
Публикуване на коментар