Разочарованието на това десетилетие се казва Corvette C8. От близо 10 години знаем, че GM, подготвя модел с централно разположен агрегат, но решението, той да замени една икона, като - Corvette е меко казано подигравка с клиентите и феновете на на емблематичният - Chevrolet Corvette. Остава да разберем дали решението за замяната на култовия модел с посредствен суперкар с централно разположен агрегат е правилно, но имайки предвид средната възраст на клиентите в САЩ, която е 58 години, отговорът е по-скоро отрицателен. По-правилно, би било Corvette да бъде отделен, като самостоятелна марка и да предлага редица модели включително и такъв с централно разположен агрегат, а защо не и SUV. Но за това си има умни хора в концерна, които са назначени именно да взимат тези решения, както и седем цифрени суми.
Премиерата на С8, се състоя преди броени минути, а първите изображения на модела не ни впечатляват с нищо. Очакваме малко по-късно да бъде налична и официалната информация относно механиката, която пък може да ни изненада с нещо. Всички подробности за Corvette C8 ще бъдат добавени към този пост.
+++++++++++++++++++++++++++++++
От разпространената официална информация за модела става ясно, че за задвижване С8, разчита на V8-цилиндров, 6.2литров, атмосферен агрегат със сух картер и мощност от 495к.с., към които могат да бъдат добавени още 35к.с., чрез опционално предлагана, спортна изпускателна система. Той ще бъде куплиран стандартно само с 8-степенна трансмисия с двоен съединител, предаваща движението към задните колела, чрез диференциал с ограничено приплъзване. Благодарение на Launch контрола, който може да бъде настроен в шест режима на работа, ускорението от 0 до 100км/ч е сведено до 3 секунди.
Добро впечатление прави интериора, който е хай-тек и е най-луксозният в цялата история на модела. Качеството на материалите е високо, като няма и помен от евтините пластмасови детайли, които се срещаха в предходните модели.
Изненадата идва по-скоро от цената, от колкото от техническата част. Според официалния говорител на марката, продажбите на модела ще започнат от началото на следващата година, като базовата версия ще стартира от 60 000 долара, но лесно може да достигне сумата от 100 000. Агресивното ценообразуване обаче ни навежда на мисълта, че или са правени редица компромиси или производителят няма да генерира печалби от продажбите на този модел.
+++++++++++++++++++++++++++++++
От разпространената официална информация за модела става ясно, че за задвижване С8, разчита на V8-цилиндров, 6.2литров, атмосферен агрегат със сух картер и мощност от 495к.с., към които могат да бъдат добавени още 35к.с., чрез опционално предлагана, спортна изпускателна система. Той ще бъде куплиран стандартно само с 8-степенна трансмисия с двоен съединител, предаваща движението към задните колела, чрез диференциал с ограничено приплъзване. Благодарение на Launch контрола, който може да бъде настроен в шест режима на работа, ускорението от 0 до 100км/ч е сведено до 3 секунди.
Добро впечатление прави интериора, който е хай-тек и е най-луксозният в цялата история на модела. Качеството на материалите е високо, като няма и помен от евтините пластмасови детайли, които се срещаха в предходните модели.
Изненадата идва по-скоро от цената, от колкото от техническата част. Според официалния говорител на марката, продажбите на модела ще започнат от началото на следващата година, като базовата версия ще стартира от 60 000 долара, но лесно може да достигне сумата от 100 000. Агресивното ценообразуване обаче ни навежда на мисълта, че или са правени редица компромиси или производителят няма да генерира печалби от продажбите на този модел.
Няма коментари:
Публикуване на коментар