вторник, 12 ноември 2024 г.

GAC Hyptec HL ще бъде представен официално по време на автосалона в Гуонджоу

 

Часове преди да бъде представен официално, пред нас са първите официални снимки на GAC Hyptec HL. Първо трябва да поясним, че Hyptec всъщност е преименуваната тази година моделна линия Hyper, на Aion с моделите Hyper HTSSR и GT. Hyptec HL е пълноразмерен електрически SUV модел с дължина от 5.12 метра, построен върху новата платформа на концерна с 800-волтова архитектура. Дизайнът е обтекаем със скрити дръжки на вратите, а предната част е издържана с двуредови Full LED светлини. Налична е и интерактивен LED панел който може да прожектира текстови съобщения и прости изображения на пътното платно. 

Подробна информация за модела все още липсва, но се надяваме до края на седмицата тя бъде налична заедно с официални снимки и на интериора. Там очакваме триредова конфигурация на 6 индивидуални седалки и наличие на новата автономна система за шофиране с изкуствен интелект и Lidar технология, която поддържа 3-то ниво на автономност.

Hyptec HL ще се предлага с един или два електромотора, като мощността не е разкрита. Става ясно, че моделът ще разполага с тягова батерия с възможност за 5C бързо зареждане, а опционално ще се предлага и въздушно окачване. 

неделя, 10 ноември 2024 г.

Тунинг легенди: Artz

 

Когато говорим за автомобилен тунинг, Artz е име, което неизменно излиза на преден план. Това тунинг ателие е известно със своите изключителни проекти, които съчетават мощност, стил и уникалност. Artz e снована през 1970-те години, Artz успява да се утвърди като един от водещите играчи в света на автомобилния тунинг, благодарение на своята ангажираност към качество и иновации.  Aоснован от Херман Арц, ентусиаст на автомобилния спорт и експерт в механиката. Ателието бързо привлича вниманието на автомобилната общност със своите уникални решения и висококачествена работа. В началото, Artz се фокусира върху тунинг на Volkswagen и Audi, но с времето разширява обхвата си, включвайки марки като Porsche, Mercedes-Benz и BMW. За Artz обаче, тунингът не е само въпрос на добавяне на мощност или промяна на външния вид; той е процес на създаване на нещо уникално и персонализирано, което отразява личността и желанията на собственика.

Една от основните причини, поради които клиентите се обръщат към Artz, е тяхната способност да предлагат напълно персонализирани решения. Независимо дали става дума за промяна на външния вид, подобрение на вътрешния интериор или увеличаване на мощността, Artz винаги се стреми да задоволи специфичните нужди и желания на своите клиенти. Това включва използването на най-новите технологии и материали, за да се осигури най-високо качество на крайния продукт. Фирмата работи с най-добрите за времето си доставчици на части и материали, за да гарантира, че нейните проекти са не само визуално впечатляващи, но и технически съвършени. Това включва използването на усъвършенствани системи за управление на двигателя, висококачествени спирачни системи и окачвания, както и аеродинамични подобрения.

Един от най-емблематичните проекти на Artz е Volkswagen Golf  928. Този автомобил е създаден през 1979-та година и е забележителен с това, че съчетава компактен Volkswagen Golf с мощността и технологиите на Porsche 928. Резултатът е автомобил, който изглежда като обикновен Golf, но под капака крие 5-литров V8 двигател с 310 конски сили. Разбира се не са за пренебрегвани и модели като Audi 200 Kombi Quatrro, VW Cafer Carrera и Opel Cordett. 

През 1996 година тунинг марката прекратява своята дейност, след известни разногласия с доставчиците и фирмите производители, като Opel чиито модели през последните години от дейността на марката са едни от най-предпочитаните за преработка. 




събота, 9 ноември 2024 г.

Aion UT ще бъде наличен и в Европа

Aion UT е най-новият електрически хеч модел на марката, който ще дебютира на автосалона в Гуанджоу, като конкурент на Volkswagen ID.3 и BYD Dolphin. Цените на които ще се предлага той все още не са известни, но най-вероятно в китай, те ще варират между 12 и 15 000 долара. Интересен е факта, че от следващата година марката възнамерява да експортира своят електрически хеч включително и на пазари в Европа, като по този начин след Aion V , това ще бъде вторият модел на марката, който се предлага на стария континент. 

Информацията относно Aion UT все още е оскъдна, но според това с което разполагаме знаем, че той е с дължина 4.27 метра и междуосие от 2.75 метра. Това означава, че интериорът чиито снимки все още липсват, ще предлага достатъчно място за 5 човека заедно с прилежащият им багаж. Общото тегло на моделът ще варира между 1510 и 1540 кг. в зависимост от оборудването. Електромоторът който задвижва Aion UT е разположен в предната част и при всички случаи е с мощност 136 к.с., която е достатъчна за да се постигне максимална скорост от 150 км/ч. Капацитетът на батериите и автономията на модела все още остават в тайна. Повече информация ще бъде добавена към този пост веднага след като същата стане достъпна


петък, 8 ноември 2024 г.

Jetta VA7 е позициониран като флагмански седан в гамата на марката


След обновяването на Jetta VS5 и VS7, китайската марка е на път да представи флагмански седан. Неговото име е Jetta VA7 и ще бъде вторият седан в гамата на марката след по-малкият Jetta VA3. Той ще бъде базиран на Volkswagen Sagitar, който пък от своя страна е удължена версия на Volkswagen Jetta. Това означава, че VA7 носи MQB платформата на марката с междуосие 2.73 метра, но ще бъде по-евтина версия на споменатите модели.

Продажбите на модела в Китай ще започнат от следващата седмица  с цени между 120 и 172 000 юана. За задвижване моделът ще разчита на 1.2 литровия, турбо бензинов мотор с мощност 112 к.с., както и на по-големият - 1.5 литров TSI мотор с мощност 160 к.с. Трансмисиите налични за VA7 са 5-степенната, механична и 7-степенна DSG. Според непотвърдена информация има голяма възможност под предния капак място да намира и 1.4 литровия TSI мотор с мощност 150 к.с., който може да бъде куплиран и с 6-степенен автоматик от Aisin. 


Интериора на Jetta VA7 е идентичен с този на Sagitar с 8 или 10.2-инчов цифров инструментален панел в зависимост от версията и инфо-развлекателна система с 8 или 12-инчов позициониран в центъра и насочен към водача тъчскрийн дисплей. Повечето от нещата които намират място в серийното оборудване на Sagitar ще се предлагат срещу доплащане, а климатичната инсталация в базовият модел ще се управлява от механични контролери. 

четвъртък, 7 ноември 2024 г.

AUDI от Audi в Китай и за Китай

 

Не е лъжа, че продажбите на немските премиум марки в Китай са намалели значително и то - не поради някакви наложени санкции, а поради слаб интерес от страна на китайските клиенти, чиито изисквания са специфични за тях. Поради тази причина Audi прави стратегически ход и с помощта на своят дългогодишен китайски партньор в лицето на SAIC, основава нова марка със същото име, но с нова идентичност. Новият бранд ще носи новото - старо име AUDI, но  изписано с главни букви. Неговите бъдещи модели обаче няма да притежават емблемите с четири кръга, а вместо това ще разполагат с осветен надпис с името си в предната и задната част. Поне за това декларира първата концепция на AUDI, която визиолизира какво да очакваме от трите модела, които трябва да бъдат представени до края на 2027 година. 

AUDI E Concept е разработен от дизайнерското студио на Audi в Пекин и е съобразен с техният профил. Те са по-млади, по-технологични и очакват вълнуващи изживявания по време на път. Именно поради тази причина AUDI E Concept не прилича на нищо правено от немският производител. Дизайнът е мек, спокоен и функционален с изпъкнали арки на калниците които внушават динамика. 

Интериора е изграден с приоритет към комфорта и технологиите, който според създателите предлага модерен и удобен оазис за градският начин на живот в китайските мегаполиси. Главния акцент е огромният 4К дисплей разпростиращ се от край до край на арматурното табло, който предлага ново измерение в начина на подаване на информация. Заслуга за това има и операционната система AUDI OS , която напълно се адаптира към изискванията на всички пасажери в автомобила. Наличен разбира се е и изкуствен интелект на борда, който за по-добро взаимодействие взима информация от централно разположеният модул на таблото който приема жестови и гласови команди. Тази система е наречена AUDI Control и идеално комбинира сензорните контроли с цифровите функции. 

По отношение на задвижването концепцията също има какво ново да предложи. Тя се основава върху изцяло новата цифрова ADP платформа разработена съвместно SAIC с двойка електромотори разположени на предния и задния мост, които в случая предлагат мощност от 775 к.с. Те са захранени от тягова батерия с капацитет 100 кВтч., която според информацията би трябвало да е достатъчна за да бъдат изминати 700 км. едно зареждане. Според последните проучвания, клиентите на електрическите модели не се вълнуват от това какво разстояние ще изминат между зарежданията, а по-скоро се дразнят от времето което то отнема. В един динамичен начин на живот, не е оправдано да жертваш едни 30-40 минути всеки път когато трябва да зареждаш. Концепцията има отговор на това и благодарение на 800-волтовата архитектура, предлага възможност за 10 минутно зареждане с енергия достатъчна да бъдат изминати поне 370 км. В същото време AUDI Е е едно истинско Audi и по отношение динамиката и управлението. Ускорението от 0 до 100 км/ч. става за 3.6 секунди, като максималната скорост не се споменава, но в случая това няма и голямо значение. 

Ако трябва да обобщим стъпката на Audi, то първо трябва да си отговорим кой всъщност е SAIC. Китайският концерн е това което е днес благодарение на Volkswagen. Още през 1984 година, немската компания сключва договор за двустранно сътрудничество с малката тогава - Shanghai Automotive Industry Corporation, която между другото е основана в далечната 1955 година. След сключването на договора с VW за съвместно производство на моторни превозни средства, тя се превръща в основен играч в страната, а през 2023 година, нейните продажби надхвърлят 5 млн. автомобила годишно. Този факт означава и говори сам по себе си, че китайците няма да обърнат гръб на своите ментори и ще помогнат всячески да останат конкурентно способни на китайският пазар въпреки, че SAIC в момента притежава марки като: Maxus, MG, Roewe, Wuling, IM, Rising Auto и т.н. Дали китайците от своя страна ще се възползват от това по някакъв начин за да стъпят на европейският пазар, предстои да разберем в бъдеще. 




История: 35 години Lexus LS

 Lexus LS е емблемата на японското инженерство, лукс и иновации. От дебюта си през 1989 г., този модел се превърна в синоним на върховно качество и изключително комфортно пътуване. Този месец се навършват точно 35 години от неговото представяне, когато светът видя в негово лице един достоен конкурент на немските премиум лимузини. Преди да се появи Lexus LS, Toyota си поставя амбициозната цел да създаде луксозен седан, който да се конкурира с най-добрите европейски марки, който обаче е предназначен за пазарите в САЩ. Проектът, наречен "Flagship 1", стартира през 1983 г. и след шест години усърдна работа, резултатът е впечатляващ.


 Първото поколение на модела, дебютира през 1989 г. и бързо печели сърцата на автомобилните ентусиасти. С мощния си V8 двигател, плавното управление и изключително тихата кабина, LS 400 поставя нови стандарти в автомобилната индустрия. Още от самото начало, Lexus LS се отличава с множество иновации, като например система за активна шумоизолация, адаптивно въздушно окачване и серийната навигационна система. Специално за моделът е проектиран изцяло нов V8-цилиндров агрегат с четири разпределителни вала и мощност от 258 к.с. Дизайнът на модела се отличава с изключително ниското за този клас челно въздушно съпротивление от Cx-0,29. Интериорът е изключително добре изработен от висококачествени материала, а инструменталният панел разполага с първата по рода си електролуминисцентна подсветка. Известен факт, че в началото моделът се сблъсква с противоречива реакция от клиентите, тъй като със своята цена от едва 51 000 долара, същият става предпочитан от цветнокожите платежоспособни клиенти, които явно по една или друга причина нямат достатъчно средства и статут да се сдобият с Mercedes. Въпреки това именно този модел кара шефовете на немската марка да преосмислят бъдещето на своят флагмански модел, което води до значително надхвърляне на разходите което води да уволнението на главният инженер на Mercedes. 

Второто поколение на Lexus LS е представено 5 години по-късно, което силно подобрена версия на предходният модел. Специално внимание е обърнато на конструкцията, която тук е с 95 килограма по-лека. Мощността на 4.0 литровият агрегат е леко увеличена до 264 к.с., а трансмисията вече е 5-степенна, автоматична. Аеродинамиката също е редуцирана и намалена до 0,28, а оборудването вече включва CD чейнджър. Наложените мита в САЩ, повишават продажната цена на модела, което покачва цената до над 100 000 долара, което кара марката да погледне и към пазарите в Европа, а в Германия стартовата му цена започва от 116 000 DM.  

През 2000 година японците представят третото поколение на LS, построено върху изцяло нова платформа с нов - 4.3 литров, V8-цилиндров мотор с мощност 282 к.с., куплиран с нова 6-степенна, автоматична трансмисия. Увеличените размери на купето предоставят по-разточително вътрешно пространство, а серийното оборудване включва вече неща като: адаптивен круиз контрол, система за предотвратяване на сблъсък, безключов старт и дори камера за заден ход. 

Четвъртото поколение на Lexus LS е представено през 2006 година и става първият в света автомобил наличен с 8-степенна, автоматична трансмисия. В гамата се появява и хибридна версия - LS600h. оборудвана с първите в света LED фарове. Моторната гама на модела оборудвана с нов 5.0 литров мотор и електромотор чиято обща мощност достига 445 к.с. Наред с това на борда присъстват редица нововъведения като: мониторинг за следене поведението на водача, автономна система за движение от ниво 2, активен асистент за паркиране и не на последно място системата за безопасност по време на инцидент RPCS, която влияе на въздушното окачване, което за част от секундата преди сблъсък повдига автомобила, което минимализира последствията при катастрофа. като цяло това е и най-успешното поколение, което се произвежда с известни подобрения чак до 2018 година. 

През 2017 година се появява петото и актуално за момента поколение на Lexus LS, което благодарение на развитата си хибридна технология губи емблематичният си V8-цилиндров мотор. Под предния капак място вече намират V6-цилиндровите би-турбо агрегати с работен обем от 3.4 и 3.5 литра, чиято мощност варира между 322 и 413 к.с. в зависимост от версията. В повечето случаи те са куплирани с първата по рода си 10-степенна, автоматична трансмисия която е така добре настроена, че дори и най-маломощната версия достига максимална скорост от 250 км/ч. За първи път LS се сдобива и с управляем заден мост, което спомага както за стабилността, така и за маневреността на модела. за първи път собствениците имат възможност да паркират автомобилът си дистанционно, което обаче се появява след направеният фейслифт през 2020 година. 

Днес Lexus LS продължава да бъде един от най-добрите луксозни седани на пазара. Той предлага комбинация от изключително комфортно пътуване, модерни технологии и зашеметяващ дизайн, а цените в САЩ стартират от 81 685 долара. 


EVO 6 наличен на пазара в Европа с цена от 29 900 евро

 

След представянето на EVO 6 вече със сигурност можем да кажем, че групата DR Automotives има в своята гама повече модели от повечето световни производители. Както знаем, италианската компания сглобява и продава автомобили в Европа, базирани на китайски модели които набират все по-голяма популярност. Последното предложение ще бъде налично на пазара още този месец и се основава на Dongfeng T5, който вече е наличен и в България. EVO 6 е с леко променен дизайн, но видимо запазва своята принадлежност към китайският си събрат.

Новият модел на италианската марка се задвижва от 1.5 литров, турбо бензинов мотор с мощност 177 к.с., куплиран серийно с 7-степенна, двудискова трансмисия. налична ще бъде и LPG версия, чиято мощност е 167 к.с. 

Интериорът е идентичен с този на китайската версия, което означава, че клиентите ще се радват на богато оборудване имайки предвид цената с която ще бъде наличен на пазара. За 29 900 евро, бъдещите собственици ще се радват на двоен цифров панел с два 10.2-инчови дисплея. Инфотейнмънт системата е оборудвана с гласов контрол от който могат да се управляват и някои от функциите в автомобила като: работата на стъклата, щората на панорамният покрив и силата на звука на озвучителната система. салонът от еко кожа и хладилната жабка също са част от серийното оборудване на модела. 

сряда, 6 ноември 2024 г.

Skoda Kylaq е практичен компактен кросоувър за Индия с цена от 9 300$


Чехите представят специално разработен за Индия, компактен кросоувър на цена малко повече от 9000 долара, който е на път да се превърне в бестселър. СледSkoda Kushaq и Slavia, Skoda Kylaq става третият модел разработен от компанията специално за местния пазар и произвеждан в Индия. Компактният кросоувър ще бъде стартовият модел на марката, като цените ще стартират от 9 300 долара. 

С дължина си от 3.95 метра, чешкият компактен кросоувър също ще се възползва от данъчните преференции и въпреки бюджетният статус, той разполага с атрактивен дизайн и модерен интериор. Няма да е лъжа, ако кажем, че същият би имал успех и на пазарите в източна Европа, но знаейки последните изисквания на еврозоната, то базовата версия на подобен модел на дали ще е по-малка от 15 000 евро. 

Интериора също прави изключително добро впечатление, като по-добре оборудваните версии ще разполагат с 8-инчов цифров инструментален панел пред водача и 10.1-инчова инфотейнмънт система. Налични ще бъдат дори  и вентилирани предни седалки, електрически люк на тавана, климатроник и подложка за безжично зареждане на телефони. Въпреки компактните си размери, моделът предлага задоволително място за 5 човека и багажно пространство от 446 метра. Стандартно на борда място намира пакет от 25 активни асистиращи системи, 6 въздушни възглавници и автоматично превключване на светлините от дълги на къси и обратно. 

Като цяло Skoda Kylaq е базирана върху най-евтината версия на MQB А0 платформата на Volkswagen, налична в моделите Volkswagen T-Cross и Virtus, което е гаранция за надеждност. За задвижване моделът разчита на 3-цилиндровият, 1.0 литров TSI мотор с мощност 113 к.с., куплиран серийно с 6-степенна, механична скоростна кутия задвижваща предните колела. Опционално ще бъде налична и автоматична трансмисия. Според производителят, ускорението на моделът с този агрегат до 100 км/ч., от място отнема 10.5 секунди, а максималната му скорост няма да надхвърля 188 км/ч. Разходът на гориво обаче, не се посочва. 


Четвъртото поколение на Suzuki Maruti Dzire представено в Индия на цена от 8000$

 

Новото поколение на популярният в Индия компактен седан, бе представено преди броени часове в Делхи. Пазарният успех на модела се дължи на факта, че общата му дължина е под 4 метра и е освободен от огромните данъчни ставки в страната. Четвъртото поколение на Suzuki Maruti Dzire продължава тази тенденция както и факта, че е базиран на друг популярен модел на марката, а именно Suzuki Swift

За разлика от предходните модели, новият Dire не може по никакъв начин да бъде припознат като седан версия на Swift, както по екстериора, така и в интериора. Седанът разполага с по-груб дизайн, като всички детайли са строго проектирани за модела включително предните и задните LED светлини. В интериора все пак могат да бъдат доловени известни прилики и то при внимателно вглеждане. Аналоговите инструменти пред водача са пренесени директно от Swift, заедно с 9-инчовата инфо-развлекателна система и контролерите за климатичната инсталация. Всичко останало обаче е ново. По-скъпите версии разполагат с двуцветен интериор и множество асистенти подпомагащи шофирането, включително пакет камери с обзор 360 градуса и единственият в този клас стъклен отваряем покрив. 

Под капака на Dzire, място намира 3-цилиндров, атмосферен мотор с мощност 82 к.с. и работен обем от 1.2 литра, куплиран с 5-степенна, механична трансмисия и Стоп/Старт система. Срещу доплащане е налична и роботизирана трансмисия. Семплата технология е оправдана имайки предвид цената на модела, която в Индия ще започва от около 8 000 долара. 



вторник, 5 ноември 2024 г.

Karma Invictus е най-новото предложение на марката, от което ще бъдат произведени само 30бр.

 

Karma Invictus е най-новата версия на Karma Revero GT , който води началото си от Fisker Karma. Invictus може да се смята за обновена версия на споменатата Revero и бе представена тази седмица в Лас Вегас. За всички е ясно, че този автомобил е нещо повече от просто средство за придвижване - това е начин на живот, декларация за състояние и модерен символ на лукс. Karma Invictus е не просто пореден модел, който ще видите на всеки ъгъл. Само 30 екземпляра от него ще бъдат произведени и достъпни по целия свят. Това означава, че всеки, който успее да се сдобие с този автомобил, ще притежава нещо изключително рядко и стойностно.

Инженерите на Karma очевидно са използвали научни подходи от света на авиацията, за да създадат външния вид на този автомобил, но като цяло дизайнът не е особено променен. Тялото е изградено от висококачествени карбонови детайли, които освен че изглеждат зашеметяващо, помагат и за намаляване на теглото и увеличаване на аеродинамичната ефективност, но най-лесно новият модел може да бъде разпознат по фаровете, които идват от електрическата Karma Gyesera.

По отношение на задвижването, то там промени няма.  Karma се гордее с EREV хибридното задвижване, което включва батерия с капацитет 28 кВтч. и 1.5-литров турбо-двигател и два електромотора на задния мост, чиято обща мощност възлиза на 536 к.с. и 550 Nm въртящ момент. Представете си ускорение от 0 до 100 км/ч за само 3,97 секунди. Това е по-бързо от времето, необходимо да решите дали да си поръчате капучино или лате! В изцяло електрически режим моделът може да измине до 140 км., а през останалото време двигателят влиза в ролята на генератор. 

Интериорът на Karma Invictus е мястото, където луксът среща технологията. Представете себе си в салон, обзаведен с най-добрите материали, които човек може да си представи. Персонализирани анодирани алуминиеви врати, Art Deco мотиви, които придават усещане за времето на Великият Гетсби и меки кожени седалки, които придават усещане за царско величие. Това не е просто кола, това е подвижен дворец, чиято цена не се споменава. Съобщава се, че всяка бройка ще бъде снабдена с уникална плоча на прага, което гарантира уникалността на модела. 


Обновената Kia Sportage представена в Сеул

 

В Сеул, бе представена фейслифт версията на Kia Sportage, което явно се случва в средата на жизненият цикъл на модела. Външните промени са видими от пръв поглед, тъй като предната част на корейският SUV е изцяло нова и се сдобива с новата стилистика на марката. 

В интериора моделът също има какво да покаже. Таблото е изцяло ново, с двоен цифров панел пред водача за инструментариума и инфо-развлекателната система, които разполагат с 12.3-инчови екрани в тандем с цветен хедъп дисплей с добавена реалност, който обаче ще се предлага срещу доплащане. воланът също е с нов дизайн, а панела със сензорни контроли за климатичната инсталация е придобил по-изчистен вид. на борда е наличен пакетът от асистенти Highwai Driving Assist 2, който предлага възможност за автономно шофиране от ниво 2+. по отношение на комфорта също е работено, тъй като обновената версия вече се предлага серийно с двойни звукоизолиращи прозорци. 

В родината си обновената Kia Sportage ще се предлага с 1.6 литровия бензинов,T-GDI агрегат с мощност 180 к.с., куплиран с нова 8-степенна, автоматична трансмисия предаваща движението към предните или четирите колела в зависимост от версията. налична е и хибридна версия със същият ДВГ, куплиран с електромотор който доставя допълнителни 65 к.с. базовата версия на модела е оборудвана с 2.0 литров бензинов мотор с мощност 146 к.с., куплиран с 6-сетепна,автоматична трансмисия. До края на годината се очаква да бъде представена и обновената европейска версия на Sportage, която е значително по-къса. 


понеделник, 4 ноември 2024 г.

Suzuki eVitara е първият изцяло електрически модел на марката

 

Първият изцяло електрически модел на марката носи името - eVitara. Това е производствената версия на концепцията Suzuki eVX, която видяхме миналата година и ще бъде пусната в продажба още тази година, но няма да замести конвенционалната Vitara. Самостоятелно разработеният модел е обявен като глобален и ще се предлага и с емблемите на Toyota. Suzuki eVitara е с дължина 4.27 метра и разполага с междуосие от 2.70 метра, а дизайна въпреки, че се различава значително от този на концепцията все пак е запазил голяма част от линиите. 

Това обаче не се отнася на интериора. Въпреки това, той е модерен с двоен цифров панел пред водача, D-образен мултифункционален кожен волан и тапицерия която в най-добре оборудваните версии е трицветна и комбинирана с еко кожа. Подобаващо за електрически модел оборудването е богато, а на борда място ще намират редица асистенти подпомагащи шофирането. 

Според информацията, за задвижване Suzuki eVitara ще се предлага в три версии. Базовата разчита на електромотор позициониран на задния мост с мощност 144 к.с. и тягова батерия с капацитет 49 кВтч. По-мощната версия е оборудвана с електромотор с мощност 174 к.с. и тягова батерия, чиито капацитет е 61 кВтч. На върха в гамата е позиционирана версията със задвижване на четирите колела посредством системата AllGrip-e, разработена специално за електрически модели. Тя е оборудвана електромотор с мощност 183 к.с. задвижващ задните колела, а предните  се задвижват посредством  втори електромотор чиято мощност е 65 к.с. Автономията на различните версии все още не се споменава, но производителят съобщава, че общото тегло на модела варира между 1720 и 1899 кг.