Към момента не разполагаме с подробна информация за обновеният модел, но от марката казват, че той притежава нещо, което наричат "Smooth Stop Control". Звучи като нещо, което бихте сложили на влак. Тази система уж контролира спирачките, за да не се гмурка предницата на колата, когато спирате. Тя била "внедрена за първи път" в луксозната Century SUV. Разбира се. Защото единственото, от което се нуждаете в един малък автомобил, е система за спиране, която предотвратява прекомерното провисване на предната част. Тази технология, била лесна за внедряване в луксозни автомобили с по-дълга база. Но сега, о, чудо! Вече може да се слага и в "компактни" автомобили. Разбира се, има и система за безопасност, наречена Toyota Safety Sense. Тя може да осигури помощ при управление и забавяне в случаи на внезапно появили се пияни пешеходци. Ако сте един от онези хора, които обичат да гледат повече цифри, докато управлявате, ще се радвате да научите, че дисплеят с уредите е станал... по-голям. Да, наистина. Увеличили са го от 4,2 инча на 7-инча. За да си представите колко е това, помислете за един много раздут смартфон. Това означава, че може да видите повече информация, без да се налага да примижавате и да рискувате да влезете в канавката.
За задвижване хибридният модел продължава да разчита на 3-цилиндровия, 1.5 литров мотор с мощност 91 к.с. и електромотор с мощност 80 к.с., които доставят работна мощност от 130 к.с. Всичко това се предава към колелата чрез CVT трансмисия, като е налична и версия със задвижване на четирите колела и наличие на втори електромотор позициониран на задния мост. Тяговата батерия осигурява движение в изцяло електрически режим в рамките на 50 км.