Иначе, въпреки, че е електрически Jeep Recon си е истински джип. Двойното задвижване на всички колела е стандартно. И сега, внимание. Мощността. Recon осигурява комбинирани 650 к.с. Повече дори и от Wagoneer S! И 0 до 100 км/ч., ускорява само за 3.6 секунди. Сега, честно, кой се нуждае от 650 конски сили в електрически офроуд автомобил? За да изпреварвате бързо овцете по някой планински път? Но пък е впечатляващо. Обаче. Има едно голямо „обаче“, което е свързано с пазарния риск: Пробегът. Jeep оценяват максималния му пробег на около 400 км., въпреки наличието на батерия с капацитет от 100 кВтч. В крайна сметка, ако искате да стигнете до „Moab“ (пълен с офроуд предизвикателства), 400 километра не ви дават много свобода за лутане. И това е проблем, който става още по-голям, когато потребителите вече са скептични към електрическия пробег. По отношение на офроуд възможностите обаче, тук Recon се връща към корените си, и това е нещо, което трябва да оценим.
Jeep не са му дали истинска „бавна“ предавка, което е лека грешка, но има крайно предавателно число 15:1 отзад и електронно заключващ се диференциал. Това е умно инженерно решение. А най-хубавото: вратите се свалят! Както и задното стъкло и то без да са нужни специални инструменти. Това е гениалната простота, която липсва на много съвременни автомобили. Но ще трябва да купите допълнителни огледала, които да монтирате на пантите за предните врати, когато те бъдат свалени. Разбира се. Винаги има една уловка.
Интериорът, разбира се, се придържа към темата за приключенията. Имаме издръжливи материали, което е добре, защото ще се наложи да ги миете с маркуч. Хоризонталното оформление на арматурното табло и дръжката напомнят за класическия Jeep. Но това е, където всичко приятно свършва и започва технологичното претоварване, абсолютно ненужна за подобен модел. На таблото имаме 26-инчова дигитална зона, съставена от два екрана...12-4нчов цифров инструментален панел и 14.5-инчовият сензорен екран, за инфо-развлекателната система, който е и най-големият, който Jeep някога са слагали! Едно време таблата бяха прости. Сега всичко е пиксели. Разбира се, Jeep казват, че този щедър екран улеснява виждането на картографирането на наклона и люлеенето в приложението Trails. Което е логично. Имат и модулна релса за аксесоари, готова за вашата GoPro. Добра идея! Значи, можете да свалите вратите си, но и да закрепите камерата си. Това е баланса между старата школа и новата. Аудиосистемата е Alpine. Добре. Но тук е гениалният детайл. Високоговорителите са преместени под седалките. Защо? Защото, когато свалите вратите - а знаем, че ще ги свалите - звукът няма да изчезне в суматохата. Това е малко, умно инженерно решение, което показва, че наистина са мислили за начина, по който хората ще използват тази кола. Браво, Jeep. Браво.
И сега цената. цената. Стартира от 65 000 долара, плюс таксата за доставка, което ни води до над 67 000 долара и това в САЩ. Това са много пари, особено когато търсеното на електрически автомобили спада. Jeep ви дава 650 конски сили и възможност да свалите вратите си, но ви изисква да поемете голям финансов риск в един нестабилeн и дори свит пазарен сегмент. Това е доста хазартна игра от страна на Jeep. Един много мощен и способен офроудър, но без опция за двигател с вътрешно горене? Трябва да сте не просто голям фен на Jeep, а и голям оптимист за бъдещето на електрическия офроуд, за да преглътнете това.





Няма коментари:
Публикуване на коментар