вторник, 18 ноември 2025 г.

Фейслифт версията на Honda Pilot е по-здрава, по-тиха и готова за всяко семейно приключение

 


След три години, Honda решиха да събудят своят семеен SUV - Pilot. И не просто да го събудят, а да го изпратят на фитнес! Този фейслифт не е просто козметична корекция; той променя малко характера на колата, като я прави по-груба, по-тиха и по-привлекателна. Според някои. Изглежда така, сякаш Pilot е прекарал уикенда в калните ями и му е харесало. По-изправена решетка, ревизирани и по-големи въздухозаборници, здрави плочи под броните – всичко това му придава агресия, която го отдалечава от онази предишна, по-спортна и елегантна визия. Сега е по-скоро „Мога да прегазя това, което ми препречи пътя“. Дори се доближава до образа на истински офроудър, което е добра новина за онези от Вас, които обичат да карат по черни пътища.

Вътрешното пространство е мястото, където екипът на Honda е слушал внимателно отзивите на своите клиенти! Имаме дигитален кокпит с размер от 10.2-инча, който изглежда... актуален с новите графики. Инфо-развлекателната система е с по-голям 12.3-инчов екран. Достатъчно голям, за да не се налага да примижваш, когато търсиш нещо в Google Maps. Новите функции като вграден Google и 5G Wi-Fi просто правят живота по-лесен. Но истинската магия е в тишината. Добавили са полузакалено стъкло, допълнителна изолация на вратите и капака. Компанията твърди, че е постигнала намаление с 2-3 dB на "ключовите честоти". Това, приятели, не е просто скучно число. Това означава, че на дълъг път можете да чуете какво ви говорят децата на задната седалка (за добро или лошо!), вместо само тъпото бучене на магистралата. Ако се качим малко по-нагоре по стълбицата на оборудването - до версията TrailSport, нещата стават наистина интересни! Не само че изглежда по-офроуд отвън, но вътре пасажерите на задния ред ще бъдат поглезени с отопляеми седалки с кафявата кожа и оранжеви шевове. При Touring версията вече говорим за по-богати и качествени материали, както и наличието на камера с обзор от 360 градуса. Край на онези глупави маневри при паркиране. При най-скъпата версия, Elite за онези, които искат малко лукс е добавяне на ултра-велурени акценти с диамантени шевове. Все неща, които наистина галят окото и ти създават усещането, че си платил за нещо специално и изискано. Точно така трябва!


Под капака място намира познатият - 3.5-литров, V6 с 285 к.с. Не е хибрид, още не, но Honda обещаха хибриден V6 за Северна Америка, така че ще дойде. Засега обаче имаме един доказан, мощен V6, който си партнира перфектно с онази 10-степенна автоматична кутия. Твърдят още, че управлението е пренастроено, за да ти даде онова „по-плавно и естествено“ усещане. Това е ключово! SUV с добро усещане на волана - това вече си струва да го караш. В крайна сметка, Honda не са променили Pilot, а са го усъвършенствали за истинския живот. По-здрав външен вид, по-тихо купе, по-добро усещане на пътя. Това е честна, здрава машина, създадена да поглъща семейства и багаж с усмивка.


Няма коментари:

Публикуване на коментар