Обновлението във външния вид е незначително. Леко са пипнати броните, фаровете са с нова оптика, а джантите са с нов дизайн. Нищо съществено. Но вътре, освен добавянето на кристален селектор на предавките и леко променената централна конзола между седалките, единственото смислено нещо е връщането на повече физически бутони за управление на климатика, разположени под вентилационните отвори. Иначе интериорът остава същият с 10.2-инчов дигитален панел и един огромен 15.6-инчов сензорен екран в центъра, който те гледа с презрение.
Да видим какво има под капака. Сухите данни за бензиновите версии са следните. Базовият модел е оборудван с 1.5 литров мотор с мощност 184 к.с. или с 2.0 литров такъв и мощност 254 к.с. литра с 254 к.с. Предлагат с ес 7 или 8-степенни, автоматични трансмисии. Хибридните версии са оборудвани със системата C-DM и 1.5 литров мотор с мощност 156 к.с., куплиран с 3-степенна, двудискова трансмисия. Предлага се във версия с един или два електромотора. Моделът със задвижване на предните колела е с мощност 381 к.с., а тяговите батерии са с капацитет от 27.2 или 43.2 кВтч. Те предлагат възможност за движение в изцяло електрически режим в рамките на 100 или 162 км. версията със задвижване на четирите колела е с мощност 618 к.с. и се предлага само с наличието на по-голямата батерия. Можел да мине 160 км на ток. Или общ пробег 1300 км. Важно е да добавим, че от следващата година в Китай, всички хибриди предлагани на пазара, трябва да изминават минимум 100 км. в изцяло електрически режим. До сега, това изискване бе - 43 км.




Няма коментари:
Публикуване на коментар