Разбира се, не могат да оставят нещата прости. Използвали са интелигентен електронно контролиран диференциал с ограничено приплъзване за да прехвърлят цялата тази мощност към задните колела. Разширена е и задната следа с 16 мм., но не за да изглежда по-заплашително, а за по-голяма увереност. Добавили са и векторно разпределение на въртящият момент при спиране и завиване на задните колела. А сега, най-добрата част: Спирачките. Производителят твърди, че са най-големите, които намират място в сериен автомобил. С 10-бутални предни апарати и 440 мм. дискове от въглерод и силициеви карбити.
Визуално GT Superspodrts е хвърлил настрана приглушения блясък и е полудял по въглеродните влакна. Престилки, прагове, джанти, калници - всичко е отлято от карбон, за да се намали теглото. Предната броня е най-голямата, монтирана някога на Bentley за шосейни автомобили. А отзад имаме нов дифузьор и фиксиран спойлер, който генерира 290 кг. повече притискателна сила. Икономиите на тегло продължават вътре. задните седалки са премахнати. Съжаляваме, деца. Сега имате повече място за... нищо. Премахнали са задната аудио система и част от звукоизолацията. Което е добре. Защото сега ще чуете по-добре титановата изпускателна система от Akrapovich. Звукът, а не тишината, е луксът тук. Побързайте, защото европейският съюз възнамерява да забрани шумните автомобили с нови изисквания за шум. Така или иначе ще бъдат произведени само 500 броя в световен мащаб. Цената е загадка, но можем да се обзаложим, че ще бъде повече от 250 000 евро. Трябва да е скъпо. Все пак, купуваш си не просто кола, а извинение да бъдеш шумен и да нямаш деца.




Няма коментари:
Публикуване на коментар