вторник, 11 ноември 2025 г.

Suzuki Carry след 12 г. събуждане. Или как се прави фейслифт за бедни.

 


След цели 12 години на дълбок сън, някой в Suzuki най-сетне е извадил главата си от оризовите кюфтета и е решил: "Май е време за промяна." И какво ни дават? Фейслифт на Suzuki Carry с по-остър стил, казват. Всичко се прави, за да удължат живота на този пикап на наситения пазар на кей-автомобили в Япония. Пазар, на който колите са толкова малки, че можеш да ги прескочиш, ако си пиян. Suzuki показват Cerry и Super Carry. Разбира се, пак ще ги има във всички възможни конфигурации - самосвали, фургони, нещо като детски конструктор за зрели хора. Най-голямата визуална промяна разбира се е отпред. Носът е преработен. Хоризонтални фарове с LED технология. Решетката е по-тънка, въздуховодът малко по-голям, а огледалата са с нов дизайн. Това е! Останалата част от каросерията? Непроменена. Все същата практична метална табла с падащи страници. След всичко това обаче, остава някак си горчиво чувство, че идентичният Daihatsu HiJet, който бе обновен преди 4 години е по-добър.


Вътре? Няма криене на 12 годишния интериор. Но поне са подобрили спецификациите. Сега всеки модел има цифрово табло , зад ретро волана с два лъча, а ако наистина се наложи, може да сложите мултимедийна система с 8-инчов сензорен екран. Оборудването е подобрено. Сега имаме сензорна спирачна система с функция за предотвратяване на сблъсък, система за разпознаване на пътни знаци и най-важното: помощ при излизане от кал. Нещо като тракшън контрол. 

За задвижване имаме същият 0.66 литров, 3-цилиндров бензинов мотор с мощност 50 к.с., куплиран с 5-степенна, механична или CVT трансмисия. Цената обаче е под 7000 долара, но може да достигне до 9 800 в зависимост от версията. За тия пари, толкова!

Няма коментари:

Публикуване на коментар