Вътре нещата са малко по-сериозни. Има обновено табло с по-голям сензорен екран и релефен надпис, за да не забравиш в каква кола си. Вече всеки модел идва с 12.3-инчов тъчскрийн за инфо-развлекателната система, а цифровият инструментален панел със същият размер е с нова графика и възможност за смяна на интерфейса. Технологията на камерата също е "подобрена". Имат подобрени HD Android View монитор и за първи път опцията за прозрачен капак. Не е забравена и поставка за безжично зареждане на телефони, която е с интегриран вентилатор за охлаждане. Версията Rock Creek се завръща за онези, които искат да изглеждат, че ходят на къмпинг (дори и да не го правят). То идва с гуми за всички терени, окачване настроено за офроуд и разбира се, червени акценти в интериора за красота.
Разбира се, под капака няма изненади. Няма революции. Има си стария добър, познат, може би леко скучен 3.5-литров, V6-цилиндров мотор с мощност 284 к.с., куплиран серийно с 9-степенна, автоматична трансмисия. Интелигентната система 4х4 със седем режима на задвижване е непроменена. Което е добре. Защо да сменяш нещо, което не се чупи, нали?




Няма коментари:
Публикуване на коментар