Сега идва частта с цифрите, от която на никого не му пука, но трябва да кажем. ID.Cross е по-дълъг и по-висок от бъдещият Volkswagen ID.2all ( считайте ID.Polo), което е добре. Има и 490 литра багажник, плюс някакъв миниатюрен багажник отпред. Никой друг от техните електромобили няма такова нещо. Този е толкова практичен, че чак започва да дразни. Дизайнът? Ето тук е работата. Докато Polo ще изглежда като Polo, този е различен. Предницата е пълна с LED-светлини, които според VW били "дружелюбни". Явно не са се погледнали в огледалото. А отзад има някакви светлинки, които намигали на стария VW Bus. Очевидно маркетинг отделът им е взел твърде много пари за тази глупост. А, да - има и пластмасови лайсни, които правят калниците да изглеждат по-големи. Защо? За да се чувствате по-високи и по-силни, докато карате малка електрическа кутия. И накрая - 21-цоловите джанти с гуми, които копират шарките на самите джанти. Това е гениално. И напълно безсмислено, тъй като всеки гумаджия ще ви замери с тях в момента който види това чудо.
Вътре изглежда като повечето нови коли. Два големи екрана, от които да се разсейвате. Единият е 11-инчов, другият е 13-инчов. Но, най-важното е, че Фолксваген най-накрая са се вслушали в хората, които им се подиграват за сензорните бутони. Тук има физически такива на волана и за климатика! Да, истински, твърди бутони, които можеш да натиснеш. Не като онези виртуални глупости, които те караха да се блъснеш в дърво, докато се опитваш да си пуснеш парното. Има и някакво колелце, което прилича на iDrive-а на BMW, което пък те изхвърлиха в Новото BMW iX3 (NA5). Ако ти писне от цялата дигитална лудница, има функция която ти позволява да обърнеш телефона си с екрана надолу и колата влиза в "спокоен режим". Само най-важното на дисплея. Това е страхотно, защото не всички искат да се травмират за това, колко им остава до зареждачката. Друга готино нещо е, че можеш да си сгънеш седалките и да си легнеш, само дето ще трябва да свиеш краката си повече от йога инструктор.
За задвижване ID.Cross разчита на един електромотор с мощност 208 к.с. монтиран на предните колела. Скучно. Но пък има 420 км. И това е добре, ако беше вярно. Защото, нека си го кажем - ние искаме да стигнем някъде, без да чакаме цяла нощ на зарядна станция. В крайна сметка, това е концепция, но следващата година ще видим почти идентичен сериен модел. И това трябва да притесни всеки конкурент. Защото този път Фолксваген май го уцелиха. Направиха това, което не успяха с ID.4 и ID.7. Направиха кола, която изглежда добре, има физически бутони и е практична. И май ще бъде евтина, ако 30 000 евро за черупка дълга малко над 4.10 метра е евтино.
.
Няма коментари:
Публикуване на коментар