четвъртък, 18 юли 2024 г.

Обновеният Cadillac Escalade: Готови ли сте за следващото ниво на лукс?

 

Не е тайна, че Cadillac Escalade определя американското понятие за лукс и от далеч казва: Гледайте ме, аз съм голям и много богат! След обновяването нещата стават още по-драстични и може да се каже, че моделът прави хоумрън в своят сегмент. От пръв поглед става ясно, че пред вас стои обновената версия. Предната част е изцяло нова и е станала максимално близка до тази на Cadillac Vistiq и електрическият Escalade IQ, където доминират вертикални LED светлини, към които се присъединява огромната радиаторна решетка, която е издържана в различен стил на дизайна в зависимост от модификацията. В задната част няма толкова очевидни разлики, но все пак задните светлини са с нов светлинен подпис. 

Влизайки в кабината веднага става ясно, че не е останало нищо от модела преди обновяването. Технологичният интериор от електрическите модели е пренесен почти без промяна в конвенционално задвижваната версия, където доминира извитият към водача 35-инчов цифров панел, придружен от 20-инчов допълнителен екран за спътника. За контрол на тризоновата климатична инсталация е предвиден 11-инчов тъчскрийн, а срещу доплащане возещите се на втория ред седалки могат да получат двойка 12.6-инчови дисплеи, масажиращи седалки, високоговорители интегрирани в облегалката на седалката и централна конзола с команден център и сгъваеми масички. Акцентите се допълват от амбиентното осветление с 128 цвята, както, серийната автономна система за шофиране на GM наречена Super Cruse и електрически отварящите се и затварящи врати.

Ако решите да сложите реактивен двигател в своя хладилник ще сте близо до това което ще видите под капака на обновеният Escalade. Там вече място намира, само 6.2-литровият, V8-цилиндров бензинов мотор във версия на мощност от 426 и 691 к.с. за V-spec, която се катапултира до 100 км/ч. зо 4 секунди. При всички случаи трансмисията е 10-степенна, автоматична предаваща движението към задните или четирите колела, а окачването е снабдено с въздушни амортисьори и  Magnetic Ride Control. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар