Този "нов" 7X идва стандартно с някаква си G-Pilot H7 система от Geely. Това е система за подпомагане на шофирането, поддържана от 31 сензора и захранвана от чип Nvidia Drive Thor-U със 700 TOPS. Не ме питайте какво е TOPS, но явно е много. Тези китайци не се шегуват с хардуера. Системата H7 може да прави навигация "от врата до врата" без HD карти. Което, погледнато отстрани, звучи като: „ние сме толкова добри, че не ни трябват вашите карти“. Другото голямо нещо е 900-волтовата архитектура, която позволява да зареждаш от 10% до 80% за 10 минути. Десет минути! Това е колкото една цигара и едно кафе. Точно това е мястото, където електрическите коли трябва да бъдат. Сравнете го с предишния модел, който е бил по-слаб, по-бавен и се е зареждал... ами, по-дълго. Базовата версия е с мощност е 496 коня и един електромотор на задните колела. Ускорява до 100 км/ч. за 5.4 секунди и има автономия от 620 км с някаква си Golden Brick батерия. След това имаме версия пак с 496 коня, но с по-добра батерия от CATL, която доставя автономност от над 800 км. На върха в гамата е двумоторната версия с мощност 784 к.с., която ускорява до 100 км/ч. за 2.9 секунди. Под три секунди за един китайски електрически SUV. Същата Qilin батерия, 715 км пробег. Този автомобил е по-бърз от повечето спортни коли, които сте карали.
Интериорът е все още същият: 15-инчов централно разположен екран за инфо-развлекателната система и плосък волан. Но сега идва най-интересното - луксът, който никой не е искал. Сензорни - автоматични врати без рамки. За да изглежда по-скъпо, отколкото е. Електрическа поставка за краката на задните седалки. Вграден хладилник, който може и да топли! От минус 6 до плюс 50 градуса! Защо ти трябва да си топлиш лимонадата? Не знаем. Но го имаш. Задни масички и 1187 мм място за краката, както и 905 литра багажник и 40 места за съхранение в купето. Китайците не просто настигат. Те слагат 784 коня, хладилник с отопление и 10-минутно зареждане в един SUV. Има ли смисъл? Или просто се опитват да ни замажат очите с едни големи цифри?
Няма коментари:
Публикуване на коментар