сряда, 30 август 2023 г.

Alfa Romeo 33 Stradale в ограничена серия от 33 бройки


Според производителят, това е най-красивият автомобил на света. Ние сме с особено мнение по въпроса, но не може да се отрече, че представената преди броени минути Alfa Romeo 33 Stradale 2024 е привлекателна сама по себе си. Дизайнерите на Alfa Romeo Style Center са свършили чудесна работа в съчетаването на спортното минало, ностояще и бъдеще на марката с почит към легендарният спортен модел на марката от края на 60-те години - Alfa Romeo Tipo 33. 

Видимо е, че Alfa Romeo Stradale е базирана на платформата с централно разположен двигател от Maserati MC20, но със собствен дизайн издържан в стила на футуризма, но максимално близък до този на моделът от 60-те години. Alfa Romeo 33 Stradale 2024 е изработен ръчно и ще бъде произведен в силно ограничена серия от 33 екземпляра, които между другото  вече са разпродадени. Производителят гарантира, че няма да има два еднакви автомобила, а тяхната изработка ще бъде щателно сътворена от специален екип на Carrozzeria Touring Superrlegera. Рамата е H-образна изработена от алуминии, кокпита от въглеродни сплави, а задното стъкло е заменено от поликарбонат.

Според информацията, за задвижване новият италиански суперкар разчита на V6-цилиндров, 3.0 литров, би-турбо  агрегат с мощност 620 к.с., съчетан с E-Tech, 8-степенна, двудискова трансмисия от ZF, задвижваща задните колела. Окачването е активно, а спирачната система е оборудвана с въглеродно-керамични дискове и накладки. Предвидена е и алтернативна версия с нулеви емисии и мощност от 720 к.с. и механика близка до тази на Maserati GranTurismo Folgore, която за кратко време доставя от трите електромотора мощност към четирите колела равна на 830 к.с. Според производителят, ускорението на конвенционалната версия на 33 Stradale от 0 до 100 км/ч., става за 2.9 секунди като максималната скорост, която може да достигне е точно 333 км/ч. Стойност която със сигурност не е случайна. 

Интериорът на новата Alfa Romeo 33 Stradale, също е издържан в ретро стил, отново с почит към класическият модел  и е изработен от алуминии, въглеродни влакна и алкантара. Кокпита е насочен изцяло към водача пред който  е позициониран цифров инструментален панел с кръгли графики за показателите на оборотите и скоростта, а зад волана са разположени лостчетата за превключване на предавките. Между централната конзола и таблото е позициониран 12.2-инчов дисплей за инфотайнмънт системата, от който се управляват и функциите на климатичната инсталация, различните системи и настройки на автомобила. Цени не се съобщават, но изпълнителният директор на марката Жан-Филип Императо споделя, че това няма да е последният специален модел на марката, тъй като са планирани още подобни  поръчкови модели произведени в ограничени серии. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар