четвъртък, 24 юли 2025 г.

Ако сте в Индия, вместо часовник можете да си купите обновеният Renault Triber

 


Французите представиха фейслифт версията на Renault Triber.  Помните ли го? Е, ако не, не се притеснявайте - повечето хора не го правят. Този малък MPV, пуснат в Индия през 2019 г. вече му е време да се обнови и знаете ли какво? Това не е просто някакво си междинно освежаване, а си е чисто и просто гръмко изявление в сегмента на автомобилите под 4 метра. този модел е като швейцарско ножче на колела: многофункционален седемместен автомобил, който сега е по-ефективен, по-умен и по-безопасен от всякога. Или поне така твърдят. 


Triber получава нова решетка, изваян преден капак, по-елегантни LED фарове с дневни светлини, които вероятно ще разтопяват малки деца, ако се вгледат прекалено дълго, и преработена броня с LED фарове за мъгла. Отзад също има подобрения с LED стопове, преработена броня и някаква си стилна свързваща декорация на задните светлини, която завършва цялостната визия, правейки я значително по-„премиум“. С други думи, не изглежда толкова евтино, колкото може би си мислите, но въпреки това цената му е по-ниска от тази на марков луксозен часовник. В Индия този модел започва от около 7 500 долара. 


Вътре? Renault твърдят, че са подобрили изтънчеността. Двуцветно табло, 8-инчов плаващ тъчскрийн с безжични Android Auto и Apple CarPlay, за да можете да си пускате тъпите си плейлисти без кабел, нова тапицерия, LED осветление и цифров инстрментален панел пред вадоча. Всичко това придава на кабината така необходимия модерен привкус. Ето, виждате ли? Не е нужно да е скъпо, за да има екран! Renault Triber все още блести със своята модулна гъвкавост с 5, 6 или 7 места и сега гордо претендира за най-доброто в класа си багажно пространство от цели 625 литра. Което е доста, като за нещо, което изглежда като уголемена кутия за моливи. Triber обаче може да се похвали и с цели 21 стандартни функции за безопасност, включително 6 въздушни възглавници за всеки случай, ESP, TPMS и дръжте се здраво - първият в сегмента преден сензор за паркиране! Значи най-накрая ще може да паркирате, без да бутате кофите за боклук в Индия. 


Моделът използва модифицирана версия на платформата CMF-A. Звучи сложно, но всъщност означава, че е достатъчно гъвкав, за да бъде странен, независимо от дължината си, която е под  4 метра. Под капака откриваме същия надежден 1.0-литров, бензинов двигател, който осигурява 72 к.с. Това не са умопомрачителни цифри, но поне е съчетан с 5-степенна ръчна скоростна кутия или 5-степенна Easy-R AMT трансмисия. Демек - някаква досадна роботизирана трансмисия. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар