Външно, Macan GTS заема предната броня от Turbo, но добавя черна облицовка на долните въздухозаборници и съответстващи акценти около страничните отвори. Визията е подсилена от затъмнени LED матрични фарове. М оделът идва серийно с 21-цолови джанти в цвят Anthracite Grey, а за по-внушително присъствие се предлагат и 22-инчови RS Spyder Design. Цветовата палитра на Porsche включва 15 стандартни и опционални нюанса (сред които Chalk, Carmine Red и Lugano Blue), плюс допълнителни 60 тона от Porsche Exclusive Manufaktur. По-агресивните предна и задна част на GTS са част от пакета Sport Design, който ще бъде достъпен за всички нива на Macan EV от лятото на 2026 г., но без специфичните за GTS контрастни черни акценти.
Интериорът е издържан в Race-Tex стил и черна кожа. Купувачите имат възможност да съчетаят интериорните шевове с един от външните цветове (Carmine Red, Slate Gray Neo и Lugano Blue). Логото на GTS е навсякъде: на волана, адаптивните спортни седалки с 18-посочно регулиране и на графиката на дигиталното табло. Както при всички версии на Macan EV за моделна година 2026, GTS се възползва от редица подобрения, включително дигитален ключ, нови функции за паркиране, гласов асистент с изкуствен интелект, подобрени опции за игри в автомобила и увеличен капацитет за теглене от 2495 кг.
По мощност, GTS се позиционира между 4S и Turbo. Двойната електрическа система генерира 509 к.с. стандартно и до 563 к.с. в режим Overboost. Тези цифри се дължат на споделянето на задния електромотор и предавателното число на Turbo. С включен Launch Control, ускорението от 0 до 100 км/ч. става за 3.6 секунди - само половин секунда по-малко от Turbo. Максималната скорост достига 250 км/ч. Porsche твърди, че електрическият GTS изминава четвърт миля за 12 секунди, изоставайки от Turbo с шест десети. Както и останалата част от гамата, SUV-ът разполага с батерия с капацитет 100 кВтч. и може да зареди от 10 до 80% за 21 минути на бърза станция. Режимът Track Endurance, заимстван от Porsche Taycan, охлажда батерията, позволявайки „забележимо“ по-дълги динамични шофирания. Макар задвижването на задните колела да остава опция, GTS идва стандартно с диференциал с ограничено приплъзване, пакет Sport Chrono и система Porsche Torque Vectoring Plus. Най-важното за пътното поведение: въздушното окачване на GTS е с уникална калибровка, отличителна настройка на амортисьорите и ролбарите, както и по-ниска стойка. Добавени са и два ексклузивни звукови профила, свързани с режимите Sport и Sport Plus.
Няма коментари:
Публикуване на коментар