Интериорът може да е заимстван с този на L200, но има специфични за Nissan облицовки и табла. Поне са ни дали нова 9-инчова инфо-развлекателна система и повече място за краката отзад. А Pro-4X, разбира се, получава кожена тапицерия с онези червени шевове, които показват, че сте сериозен. Окачването е разработено в Австралия! Значи, е настроено за истински предизвикателства, а не за магистрали. И най-накрая - електрическо серво!
Под капака намираме познатият ни 2.4-литров би-турбо дизел с 201 к.с. Знаем, не са 600, но това е честен, надежден, работен кон, който е станал по-силен и по-икономичен (7,7 л/100 км!). Има обаче новата система Super 4WD с централен диференциал? Тегли 3500 кг, товари над 1 тон и е готов да се бие с Toyota Hilux. Nissan са свършили отлична работа. Взели са една добра основа и са я облекли с много характер и инженеринг. Navara се завръща и изглежда, че е готова за работа.




Няма коментари:
Публикуване на коментар