Представен едва преди една година - Dongfeng Paladin, получава козметични промени, което подсказва, че неговите продажби явно не оправдават очакванията. Това превозно средство съчетава здравината на традиционен офроудър със съвременната инженерна изтънченост и е базирано на предлаганият в Китай - Nissan Terra, което означава, че наследява много от неговите дизайнерските елементи. Въпреки това, Dongfeng е добавил своя собствен стил, за да направи Paladin уникален, а сега още повече разграничава своята версия. Официалната информация посочва, че обновеният модел вече ще се предлага като Paladin New и се отличава с новият дизайн на радиаторната решетка и броните, а предните светлини са с нова оптика. Като цяло може да обобщим, че моделът придобива визията на своя братовчед - Dongfeng Palaso, който бе обновен преди две години.
В интериора обаче промени няма. Той продължава да е едновременно луксозен и функционален и е доказателство за ангажимента на Dongfeng към качеството и комфорта. Седалките са тапицирани с висококачествени материали, предлагайки отлична поддръжка за дълги пътувания. Таблото е комбинация от меки на допир материали и твърди пластмаси, с оформление, което е едновременно интуитивно и лесно за използване. Една от забележителните характеристики на интериора на Paladin е неговият простор. Има достатъчно място за краката и главата както за предните, така и за задните пътници, което го прави идеален избор за семейни излети. Задните седалки могат да се сгъват, за да създадат равен товарен под, предоставяйки много място за всичките ви принадлежности. Независимо дали се отправяте на уикенд къмпинг или просто изпълнявате задачи из града, Paladin е готов за всичко.
Под капака на обновеният Dongfeng Paladin продължава да намира място 2.0-литровият, турбо бензинов мотор от Mitsubishi с мощност 228 к.с.. Това може да не звучи много, но Paladin не е за сурова мощност. Двигателят е съчетан с 8-степенна, автоматична трансмисия от ZF, предлагаща плавни и прецизни смени на предавките. Офроуд способностите на Paladin са допълнително подобрени, окачването е усъвършенствано. Независимото предно окачване и многоточковото задно окачване работят заедно, за да осигурят комфортно пътуване, дори по най-грубите терени. Обновеният Paladin също така е оборудван серийно с частична система за задвижване на четирите колела, позволяваща ви да превключвате между 2WD и 4WD режими в зависимост от условията на шофиране. Налична е и раздатъчна кутия с редуктор от Borg Warner, както и блокировка на всички диференциали.
Няма коментари:
Публикуване на коментар