За разлика от повечето рестомод автомобили, този представен от френската Nardon Automotive и италианската Podium Technologies, не предизвиква емоцията която заслужава едно модернизирано Porsche 928. На пръв поглед оставаме с впечатлението, че двете компании са решили да си поиграят с една от най-иконичните германски спортни коли. Резултатът? Е, нека просто кажем, че е доста... специфичен. Porsche 928 винаги е бил малко подценен модел. Докато 911 си остава вечната икона, 928 си живееше тихо своя живот в сянка. Но ето че италианците от Nardone са решили да го извадят от забравата и да му придадат един съвсем нов облик.
Ако изключим спорния дизайн, то Nardone Porsche 928 си има и своите положителни качества. Едно от тях е модернизираният V8-цилиндров агрегат развива мощност от 400 к.с. и звучи така, като че ли иска да те убие. Той е куплиран с 6-степенна, механична трансмисия която запазва оригиналното си място и е позиционирана по схемата Transaxle, непосредствено преди диференциала на задния мост. Производителят не съобщава динамичните характеристики на модела, но имайки предвид, че общото тегло е силно редуцирано благодарение на купето от въглеродни влакна и подобрената аеродинамика, то можем да очакваме едни добри стойности.
Интериорът да голяма степен също запазва атмосферата на оригиналният модел и производителят не е посмял да добави модерни цифровизирани технологии. Кабината е облицована с висококачествени материали като алкантара и кожа Foglizzo. Централната конзола прави впечатление с намаленият брой бутони и наличието на ретро инфо-развлекателна система с Apple CarPlay.
Nardone Porsche 928 не е автомобил който ще се хареса от всички, но ще има своите фенове. Всеки си има своите странности. И ако ти харесва да караш кола която изглежда, като че ли е била проектирана от някой който е пушил твърде много трева, тогава Nardone 928 е точно колата за теб. От нея ще бъдат произведени само 8 екземпляра, като за всеки фирмата ще иска поне 480 000 евро без данъци и такси без да бъде смятана цената на донорският модел.
Няма коментари:
Публикуване на коментар