сряда, 12 юни 2024 г.

Luxeed R7 е вторият модел от премиум марката на Chery и Huawei

 

Новосъздадената от Chery и Huawei премиум марка с името Luxeed, представя своят втори модел наречен Luxeed R7. Това е купеобразен SUV, базиран на седана Luxeed S7, който разполага с дизайн с фирмена идентичност. Според официалната информация Luxeed R7 е с дължина от 4.95 метра и с междуосие от 2.95 метра, а продажбите в Китай, трябва да започнат през третото тримесечие на тази година с цени между 41 и 55 000 долара. 

Информацията относно задвижването е оскъдна, но не се очаква механиката на модела да се различава коренно от тази на седана S7. Това означава, че Luxeed R7 е основан върху Е0Х платформата на Chery с 800-волтова архитектура и въздушно окачване на колелата, която ще бъде предоставена и за моделите на Land Rover. Налични ще бъдат версии с един или два електромотора и мощност от 292 и 496 к.с., захранвани от батерии на CATL, които ще осигуряват автономия да 855 км. 

Официалните снимки на интериора все още не са разпространени, но се очаква той да бъде идентичен с този на седан версията с 15.6-инчов централно разположен дисплей за инфо-развлекателната система, от който ще бъдат управлявани почти всички функции в автомобила. Непосредствено пред водача място ще намира и по-малък дисплей, както и HUD с добавена реалност. Автономната система за шофиране разработена от Huawei, която поддържа 3-то ниво на автономност със своята лидар технология, 12 ултразвукови радара и 11 камери ще се предлага срещу доплащане. Повече снимки, както и информация за модела ще бъдат добавени към този пост веднага, след като бъдат достъпни. 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Според официалната информация Luxeed R7 ще се задвижва от един електромотор задвижващ задните колела с мощност 288 к.с. версията със задвижване на четирите колела и два електромотора е с мощност 489 к.с. За модела ще се предлагат две батерии с капацитет от 82 или 100 кВтч., които благодарение на 800-волтовата архитектура за 15 минути ще могат да бъдат заредени с енергия достатъчна да се изминат 400 км. 

Интериорът предлага минималистичен дизайн с 12.3-инчов цифров инструментален панел пред водача и инфо-развлекателна система с изкуствен интелект оборудвана с 15.2-инчов дисплей. Панорамният покрив и хладилното отделение между предните седалки ще се предлагат срещу доплащане за модела, както и седалките с нулева гравитация. Багажното пространство възлиза на 837 литра, което е без аналог в своят клас и то без да бъдат сгънати задните седалки. Когато това се случи товарният обем нараства до внушителните 2137 литра. 




Няма коментари:

Публикуване на коментар