В свят, доминиран от огромни, груби SUV-та и минивани, които изглеждат така, сякаш са загубили душата си, третото поколение на Suzuki Alto Lapin е като глътка свеж въздух и то вече 10 години. Или по-скоро, като голяма глътка мляко с бисквитки. От 2002 г. насам този малък автомобил е проектиран с една-единствена цел: да бъде приятел на дамите. И си личи. С ниската си, квадратна каросерия, заоблени ръбове и четири врати, той не крещи „скорост“, а по-скоро шепне „уют“. Ето защо не е изненада, че второто поколение от 2008 г. и настоящият модел от 2015 г. все още се радват на огромна популярност. Той е като малко, сладко кученце, което просто иска да бъде харесано.
След направеният фейслифт, градският модел се сдобива с нова предна решетка и броня, която изглежда по-елегантна и модерна. Интериорът също е преработен с нови цветове на седалките и вратите. Дори арматурното табло е получило нов декор, който да му придаде по-премиум усещане. по-луксозната версия Lapin LC също претърпява визуална промяна. Вместо старата решетка, сега има изпъкнала, ретро решетка с надпис „Lapin“. Интериорът е в пепеляво кафяво, а по-високото ниво на оборудване HYBRID X е с още по-шикозни детайли. По отношение на безопасността, всички версии получават Dual Sensor Brake Support II, който комбинира монокулярна камера и радар. Това не е просто ъпгрейд, а цял нов набор от очи, които виждат не само коли, но и пешеходци, велосипедисти и мотористи. Дори на кръстовища! Вече е стандартна екстра и системата Lane Departure Prevention, която те бута обратно в лентата, ако се разсееш, както и Low Speed Brake Support - функция за тези, които често бъркат педалите при паркиране. А ако искате да сте още по-свързани, има и опция за „Suzuki Connect“ - за да си пуснете климатика дистанционно или да заключите вратите, докато си пиете кафето.
Характерният за този тип модел 3-цилиндров мотор с работен обем от 0.66 литра е с максимална мощност от 49 к.с., оборудван с лека хибридна технология. Има и електромотор който добавя скромните 2.6 к.с. Като цяло, не е нещо, което ще ви залепи за седалката, но за градско каране е повече от достатъчно. Батерията е с капацитет 3Ah, инсталирана под пътническата седалка. Накратко, този автомобил не е създаден за състезания, а за да ви прави щастливи. И двата модела се предлагат с CVT трансмисия и избор между 2WD и 4WD. А цените? Е, както винаги, японски - написани в йени, които звучат внушително, но всъщност са доста достъпни. В случая те започват от 1.67 млн. йени.
Няма коментари:
Публикуване на коментар